2014年7月16日 星期三

戰友變陌路人

呢篇係我2009年既文章......


生南瓜仔時,他再重返「戰地」,亦變成我上上上司。

重返了2年,今日我可以肯定(之前已經覺得),他已不是我的「戰友」而是「陌路人」

好不容易建立既信任,真的可以話無就無!!

當然現在既我有唔開心,但工作只是我一部份,而且只是上司........

南瓜仔/南瓜妹/hd才是我的全部,我要好好珍惜他們,我不希望他們將我變成「陌路人」。

5 則留言:

  1. 佢地一定吾會當你係陌路人啦,放心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無人知將來,但我會盡我全力去珍惜身邊親人。

      刪除
  2. 人同人嘅關係就係咁奇妙,不過親人嘅關係就一定唔會變,你畀南瓜仔同南瓜妹嘅愛佢哋一定收到晒

    回覆刪除
  3. 依個感覺唔好受,可能人多左經歷又在高高高處,所以有啲野都變左。
    放心啦,屋企人嘅愛同關係唔會變架!

    回覆刪除
  4. 人同人嘅關係真係可以好奇妙架, 呢一刻可以fd過打band, 但係下一刻又可以變成陌路人, 所以我同你一樣覺得親人先係最重要, 因為只有親人嘅關係先唔會變嘛.
    唔好為左呢d事而唔開心啦~~~

    回覆刪除