2014年7月19日 星期六

將沒有姐姐的日子

19/07/2014

我地係上年12月開始問工人姐姐會否續約 ,工人加至$4,500,但工人姐姐都係話唔會續約。(由入職第一日,佢都話只會做兩年)

去到今年2月時,我地又再問佢續唔續約,答案都係"NO"。

所以我地就開始搵新工人姐姐,但搵新工人姐姐不容易,因為2個小朋友仲係細,唔係好多工人姐姐肯做!

直至3月時,原本搵到一個新工人姐姐,仲約埋簽約添,點知舊工人姐姐話肯續約,咁當然用番佢啦 ~~~~

舊工人姐姐係唔係做得好好!?當然唔係最好,但呢個世界上無可能有人係完美 (除梁振英外), 而且我地已相處差不多2年,再搵個新工人姐姐又要由頭適應過,而且又未必一定比佢好!!

不過,佢唯一既要求係放長假,原本佢想放6-8星期,但真的無可能,最後決定放佢 5星期,呢5星期我會同hd輪流放假 (主力係hd放假),又會叫埋母親大人黎幫手(只係睇頭睇尾)!

唔知呢5星期會點過,又要做家務(煮飯、洗衫、洗碗、掃地拖地、做一般清潔、買餸)、又要餵奶(南瓜妹仲係成日嘔奶)、睇南瓜仔食飯、沖涼,唉,要照顧2個小朋友真的不容易!!

老公加油呀!!!

4 則留言:

  1. 嘩﹗姐姐放咁耐假﹗你哋真係要加油呀﹗

    回覆刪除
  2. 加油呀,其實慣左都唔係咁大不了!不過當然有人幫好過無人幫啦

    回覆刪除
  3. 你老公一定掂, 睇好佢!!!

    回覆刪除
  4. 舊姐姐願意留底都好,始終由細湊大哥哥,感情應該深厚,而且唔駛再從新適應過。
    嘉路你和HD都加油啦!

    回覆刪除