2014年7月22日 星期二

南瓜妹@4個月+健康院

21/07/2014 (4M)

去健康院,一上磅就心知不妙,只得 5.66kg, 重得好慢!

見姑娘,都係講番嘔奶既問題,姑娘話南瓜妹既生長線由50跌至25,所以轉介俾醫生!

見醫生,醫生話好多bb都係咁,去到6個月就會好轉,亦唔排除要食藥,但會有副作用。

因南瓜妹跌出原本既生長線,所以建議轉介去政府醫院兒科排期,hd 千萬個不願意排期,但我覺得排左期先,若去到南瓜妹6個月時先再排期,就會拖得仲耐! (後記:因要帶住址證明、出世紙,第2日先去排期,結果排到今年11月,南瓜妹已8個月!><)

最後打埋支13價肺炎鏈球菌疫苗,南瓜妹只係喊左幾聲,就無喊啦 ~~~~~

講番呢個月既進展先.......

06:00  奶 (5安)
10:00  奶 (5安) 
14:00  奶 (5安)
18:00  奶 (5安) 
22:00  奶 (5安)


無加奶量,因為都係成日嘔奶,都唔知時先唔再嘔奶!?

基本上所有奶佢都食哂,只係嘔番出來,現在亦唔會補奶!

我問hd:「你覺得嘔奶好!?定係厭奶好!?(南瓜仔2個月已經厭奶)」

hd:「咁當然係厭奶,佢厭奶我知道佢食幾多!?嘔奶又唔會佢食幾多!?嘔左幾多!?」

另一個問題係嘔奶既工作多好多,衫一日換幾次(係食完奶個幾兩個鐘先吐,無理由長期用住膠口水肩),亦試一日嘔濕3張床單,唉!

大便
平均一日 1次。試過幾次兩日1次。


平均16小時左右。

能力發展

-  識抬頭
(無做過任何"特訓",如果唔係上次做spa,我都唔知已經識得抬頭,因為太怕佢會嘔奶!!)
-  笑得好甜,真係好甜 (女仔係可愛啲)
-  會發出 "呀!呀!呀!"聲
 
↑ 晚上八點半先記得要買蛋糕慶祝,拿拿淋叫hd落街買,所以已經無乜款,是是但但買左呢個蛋糕!

又係南瓜仔代吹蠟燭,南瓜仔吹完勁開心!!

7 則留言:

  1. 嘔奶真係好麻煩,見佢嘔真係好驚架! 有無張床仔long高?我醫生話等佢地可以無咁易嘔奶。 放心啦,大D自己好D,妹妹而家已經8個月,大約3-4個月已經有好轉,加油!

    回覆刪除
  2. 係呀,試下long高黎訓,遲啲妹妹識坐就好好多。我見妹妹面珠同手都有肉,唔似咁輕喎

    回覆刪除
  3. 厭奶定嘔奶好?兩樣都係麻煩,但嘔奶可以有多啲方法解決,厭奶可能只可以等...

    回覆刪除
  4. 南瓜妹的表情好搞笑,有得吹蠟燭,又有得吃蛋糕,最開心應該係哥哥,咔咔 ~

    回覆刪除
  5. 聽見都心痛,但睇相又唔似喎,仲啖啖肉

    回覆刪除
  6. 希望妹妹快d过渡依个呕奶階段!
    政府野,排左隊先好!
    last 张相,南瓜仔從后面扶住妹妹,好sweet!

    回覆刪除
  7. 嘔奶真係好麻煩, 不過我無這方面的經驗, 幫唔到你, 唔好意思
    by the way, 我印象中南瓜仔都係細細碼bb, 會唔會同遺傳有關呢?
    莫講話南瓜妹飲5安奶奶, 就算瞕瞕是個8安奶bb(當然佢已一歲兩個月了), 但佢都一樣係咁細粒, 我已盡力的了, 可能... 真係天生
    其實, 健康就好, 我覺得南瓜仔都好醒目呀, 又錫妺妹, 好溫馨

    回覆刪除