2014年7月26日 星期六

南瓜仔@K班大作戰 - 序

又要大作戰,啱啱戰完 PN 班,仲未返學,又要開始 ......

今次比上次有計劃:

1) 申請學券 (必做)

2) 搵心儀學校

搵學校原則:

- 幼稚園分HAPPY SCHOOL 同 "谷"既學校,我都報名。

- 學費、雜費、校巴費不一,要睇自己能力。(有學券可能交幾百蚊,私校可以過萬,仲要買佢地既債券,聽聞要幾十萬!!)

- 學校地點。

- 去學校網頁或致電問幾時報名,每間學校報名方法/日期都不一樣,有網上報名、親身交表或郵寄交表,唔好錯失機會。

- 報多幾間,怕學校面試日撞期。

3)  預備物資

- 信封 (平均4個回郵信封,1個公文袋 (入4個回郵信封、申請表、相、影印本),我唔會理學校寫乜SIZE信封)

- 地址 label (要寫學生名,唔好寫家長名,因學校係用小朋友既名作記綠)

- 郵票 (回郵 ($1.7)、寄去申請學校既文件 ($1.7 x 3) → 因為較重(內含4個回郵信封),怕郵費不足寄失)

 - ↑ 相片 & 袋

平均4張相(不包申請表貼既相),出街影太貴,係屋企自己影,可任影數十次,不過真係好難影,未影已想走,最後用iPad。

影完用software整證件相,一張4R相可整8張證件相,之後拎去哂相,勁平,唔駛20蚊就有100張證件相,袋仔係交相俾學校用。

唉,睇下南瓜仔,瘦左幾多 ><


- ↑ 小朋友名原子印

太懶,唔想每張相背後寫名,萬一學校處理文件時,落左張相,都知乜誰人。

我係海盛貿易公司訂,公司同事介紹,同事話佢地既印係貴少少,但最耐用喎,最重要係唔駛親身去拎,寄俾我!!

- 針咭 & 出生紙影印本 (仲要SCAN定,有部份學校網上報名)

- 支票 (交報名費)

4) 面試訓練

唔會報什麼面試訓練班。

南瓜仔係細B,表現同大B有一定既距離,我唔會迫南瓜仔識,亦迫唔到!

而小朋友既表現唔係我地可以控制,明明屋企做到,出到去未必做到,所以唔好俾咁大壓力俾小朋友同自己。

不過我就會教左先,教左面試未必做,唔教多數唔識做!!

咁會教乜東東!?都係教日常生活接觸既野.......

5) 家長準備

- 假期 (必備,又要親身交表、又要IN,多多假期都唔掂,唉)

12 則留言: