2015年10月22日 星期四

南瓜仔@37個月

19/10/2015 (37M)


已經習慣左佢食得差,有時佢仲要我抱住食飯,邊有小朋友食野咁煩架!??

都係唔鐘意飲湯、唔食菜 .......


有時要hd同我一齊同佢瞓先肯瞓,好彩上床無耐就會瞓左!

發展
要記底既對話 ......
我:「夜晚要熄燈瞓架!」
南瓜仔:「熄左燈我咪睇唔到你!」

有天,南瓜妹又要我抱、南瓜仔又要我同佢沖澡......
我:「你又要我同你沖澡,妹妹又要我抱,咁你想媽媽點做!?」
南瓜仔笑住講:「將媽咪切開一半,咁咪得!」
我:「吓,將媽咪切開!??」
南瓜仔:「係呀,跟住拎黎食左去!哈!哈!」
咁暴力!???

南瓜仔同妹妹講:「妹妹,你係唔係想睇mickey mouse 喎!」
南瓜妹:「係!」 南瓜仔:「媽咪,妹妹話要睇mickey mouse 喎!」
媽媽:「你同妹妹講唔睇呀!」
南瓜仔對妹妹講:「都同你講左唔俾睇啦!」

自理能力:
-  唔駛點抱,正常情況下都會自己行。
-  終於係屋企自己去vee vee 啦 (學校一早就自己去)

返學
學校開始用筆,但班主任打電話俾我,話南瓜仔寫野無力,叫我地多點留意.......(經過hd既教導下,明顯進步了好多!)

而南瓜仔學校都係唔多講野,有時老師問佢野,佢只會簡單回答,黎緊11月就有評核,南瓜仔大部份都識或做到,但若果南瓜仔唔肯唱、唔肯答 (全部都係口試),就一定唔合格,我都唔知點算!!

有乜方法可以令佢講大膽講野呢!??

因學校要評核,所以我地都開始要知道南瓜仔識d乜,以前我無刻意留意南瓜仔識d乜!

認中文字:
上、下、人、大、田、木、山、土、天
一、二、三、十
牙、手、口、眼、耳、頭、足
女、男、爸爸、媽媽
水果、 秋天、月亮
貓、狗、魚、羊、兔
瓜、果、苗
吃、子
(仲有自己同南瓜妹既名)

英文方面:
- 可以用完齊句子英文對答。(簡單)
- 認英文子:cat、dog、boy、apple ....... (我地仲未留意佢識睇咩字)

數字方面:
- 用中文及英數到 1- 99 (係佢自己無端端數,你叫佢數佢又啋你)
- 識加數,例如我俾左2塊餅南瓜仔,之後南瓜仔話仲要,我就問佢:「之前俾左2塊,我現在俾多3塊,咁即係俾左幾多塊餅餅!?」南瓜仔(要諗一陣):「5塊」,我先會俾佢食。

唱歌:
- 學校教既歌全部都唱到。

4 則留言:

  1. "習慣左佢食得差"<= 我對住小寶都係, HAHA~
    加數都識,好強呀南瓜仔~!!!

    回覆刪除
  2. 相信南瓜仔不斷在進步,加油喔 ~

    回覆刪除
  3. "習慣左佢食得差"<= 哈哈......我又係.......
    巨龍三餐又係食唔多,但個口通日食其他野....我依家都唔理咁多了......正餐唔食就算,反正佢一定會自己搵野食......
    用中文及英數到 1- 99,好叻呀~~

    回覆刪除
  4. 將媽咪切開一半,咁咪得!<--- So funny
    龍BB 都要評核, 我估佢實吾合格!
    中文及英數到 1- 99, 又識加數, 叻仔!

    回覆刪除