2015年10月30日 星期五

親子好去處@整Cupcake

25/10/2015 (37M6D)

目的地:森意樂烘培工作室 (整Cupcake)

好彩南瓜仔病好,否則就去唔到。原本諗住一家四口一齊去,但後來先知道 hd 這天沒有空,唯有叫工人姐姐調假期,留左家中照顧南瓜妹!!

約左南瓜仔PN既舊同學一齊去,呢班小朋友見番面時不知幾開心!!(小朋友與小朋友一齊玩!)

我地早到左半小時,去到時仲有個同學仔早過我地,所以我地就早點上去,職員好nice俾我地入面等!!

啱啱去到時南瓜仔仲未warm up,但好快就同d 同學仔一齊玩........ 

時間到,小朋友同大人都著上圍裙,之後就去洗手!

今次整彩虹 cupcake,南瓜仔明顯俾上次整pizza投入 ,全程都可以自己做 (當然我有幫手!)


↑ (1) 加牛油液、蛋黃、砂糖、奶,攪伴
(2) 加麵粉,攪伴
(3) 加色素,攪伴 (我地四個人一組,每個人整一隻顏色!)


↑ (4) 加蛋白(已發),攪伴
(5) 放入袋
(6) "唧"入蛋糕模 (分4隻顏色"吱"入),七成滿
(7) 之後就等焗蛋糕 (23分鐘),待涼

呢個時候,呢班小朋友就開始四圍走,不知幾開心!!

待蛋糕涼左後,就要加裝飾!

睇南瓜仔個樣就知佢好想食 ......


↑ (8) "唧" cream
(9) 放朱古力碎 (南瓜仔一路放,一路偷食!)
(10) 完成!

正當我去洗手時,突然聽到南瓜仔喊聽,原來佢撞到眼角 ..........

南瓜仔一路喊,一路講要返屋企,仲話要搭的士 (點解仲咁有理智話要搭的士!?),我要拎住 cupcake,又要睇住南瓜仔都不易,所以都係搭的士方便d .......

未出門口,南瓜仔就喊住要抱,話好痛、好痛、好痛,好明顯佢唔係痛,只係想我抱佢 ><

返到屋企,食完飯後就食蛋糕,不過hd 話佢地既 "色素" 好勁,所以只係俾左少少佢地兩個食!!

地址:荃灣海盛路3號 TML廣場西翼 26樓 D 室
電話:3568 5208 
費用:每人$340 (最少8人參加) 

2 則留言:

  1. 好好玩呢 ~ 尤其係唧cream果part應該最好玩,可以自由創作!^^

    回覆刪除
  2. wow...真係好好玩,good 呀~ ^^
    我都係,同巨龍二一齊,都的士最方便~~

    回覆刪除