2015年10月8日 星期四

南瓜妹@第4次私家疫苗

03/10/2015 (18W12D)

由於早上hd 要南瓜仔要去學游水,所以就自己單拖帶南瓜妹去打針!

今次係去打五合一,打埋呢支針就等到小一先要再打針啦 ~~~~

去到診所等左20分鐘,就打針啦!!

同醫生閒談,當我講南瓜妹返學時,醫生既反應係:「返playgroup咋!?」

我話:「唔係呀,返全日,有校服著,間學校有 PN、K1架,係幼兒園黎!」

醫生個樣好似唔太相信,哈!哈!

南瓜妹一打針就喊,不過都係喊左1陣咁就無喊,都算係叻叻!


↑ 之後就趕返屋企,點解!?因為南瓜妹有鼻水同咳 ><,所以要去睇醫生!!

我臨出發打針前已經幫南瓜妹掛左號,所以去到都唔駛等好耐 ......

醫生見到有膠布:「e...... 頭先打完針!?去健康院!?」

我:「係呀,打完五合一!去私家打!」

醫生:「點解頭先唔去睇埋醫生!?」

我:「個醫生只係打針,唔睇症!」

醫生:「哦...........」(可能佢太奇怪!?)

原本南瓜妹無發燒,但午瞓後,發現係全身有點熱,原來有微燒,可能打完5合1既針!?不過第二日就退哂燒,可惜之後既幾日 ..........

3 則留言:

  1. 我成日以為只要有少少鼻水咳就唔可以打疫苗添, 等我仲試過因為咁而專登改期~

    回覆刪除
  2. 打完針係容易D病,希望南瓜妹快D好返

    回覆刪除