2015年10月2日 星期五

親子好去處@香港動植物公園

28/09/2015 (36M9D) + (18M7D)

目的地:香港動植物公園

同堂哥、堂姐、表姐們一齊去名都飲早茶,估唔到現在仲有"推車點心",現在我諗全港都唔超過10間!!

飲完茶就同表姐們去香港動植物公園玩 ........

↑ 巧遇六歲盾臂龜

天氣太熱,小朋友要休息一下,食下雪糕先!!(可憐既我有咳,飲唔到凍飲,熱到想死!)


↑ 睇猴子,今次已是第二次來,南瓜仔都係睇得好入神!!


↑ 去遊樂場玩,南瓜妹真係大個左好多,現在已經自己上樓梯,再自己滑埋樓梯添!!

玩玩下就3點,南瓜妹已無哂電,所以快快走人,抱抱下南瓜妹就瞓左,最慘係由香港動植物公園行返去金鐘港鐵站好遠好遠,抱到我手快斷 (原本 hd 話抱,但我怕南瓜仔唔肯行,抱住南瓜仔仲攞命,而且唔想轉手「嘈醒」南瓜妹 ......)

好不容易行到商場,之後去超巿買野飲,此時南瓜妹就醒左啦.........

到上車無耐,南瓜仔就瞓左,原本諗住佢2個一齊瞓我可以休息一下,最後都係無得休息!

地址:香港中環雅賓利道

2 則留言:

  1. 其實我一直好想去香港動植物公園,可皆成日嫌遠....希望初秋搵次去啦 ^^

    回覆刪除