2016年4月21日 星期四

南瓜妹@25個月

21/04/2016 (25M)

呢個月,南瓜妹咳左好耐 .......

食完一星期西藥,都係止唔到咳,再食猴棗末 ($200,1支)連續食左幾日,都係唔得!!

再轉番去食西藥,今次就要食抗生素!唉!

明明之前超愛食藥,今次就唔肯食,次次都要氹、強迫(似打扙),好彩後期都肯合作,但就指明邊個餵佢食藥 (佢肯食,邊個餵都無所謂),好彩食完抗生素就好了九成!

就係因為南瓜妹病,所以都無乜去街,只係去左屋企附近公園玩就算!


病左,咩都唔食,勁煩!

如廁
因為病,所以停止左帶南瓜妹去洗手間。

其實我覺得都唔駛急,只要小朋友ready,就好快戒到!



晚上放落床無耐就會瞓著!

但又係因為病左,一定要我陪佢入房瞓!

發展 
1) 語言能力:

行過商場,南瓜妹:「媽咪,佢無眼睛!」(指模特兒公仔)
之後再行過另一舖位,南瓜妹:「呢個無頭!」
再行多幾個舖位:「呢個一樣係無頭!哈!哈!」

學校水果日....
我:「今日d同學帶左咩水果!?」
南瓜妹:「SS帶左香蕉、LL 帶左蘋果、HH帶左藍莓、TT帶左士多啤梨。」(停左,無再講)
我:「咁仲有其他同學帶咩水果!?」
南瓜妹:「XX,無呀,佢病左,無返 (但點解無返學,就係病左呢??) .....YY 同我一樣帶橙,ZZ無帶!」
(南瓜妹全對,又幾叻喎!)

我:「咁你今日食左咩水果!?」
妹妹:「我咳咳嘛,無食!」
(都唔知係唔係真係無食!?無理由打俾班主任問架!??)

2) 活動能力:
我仲見過南瓜妹跑(只會快行) ....... 更加唔識雙腳跳,唯有多d帶南瓜妹去公園玩啦!!

仲係好懶,成日要人抱,我又心軟抱佢 (慈母多敗兒 ><)


返學
最初俾南瓜妹返學,真係十五十六,一個只係16個月既小朋友,要搭校巴 + 返全日!

16個月時,我問南瓜妹鐘唔鐘意,佢答鐘意,當時呢個答案我都唔知真定假 .......

到今天25個月,南瓜妹可以好肯定同我講,佢好鐘意佢既同學,更鐘意佢既班主任。 

唔知將來南瓜妹會不記得自己係咁細果時已經返學呢!???



其他
-  16隻牙
-  21.6磅(9.8kg) 
-  都係"樹熊",有時我只係行左去洗手間就狂喊,都唔明點解!??

 
↑ 明明發緊燒,仲要帶太陽眼鏡同書包去睇醫生 ><

幅畫,唔係南瓜妹畫,係上一手既小朋友畫咋!!

5 則留言:

  1. 南瓜妹講野好叻呀,仲叻過肚B囉 XD
    我家細妹前排都病左又係唔食野,真係超煩 >_<

    回覆刪除
  2. 妹妹又係,識講野之後,把口唔停到。
    小朋友病就最煩,快啲好返啦

    回覆刪除