2016年4月14日 星期四

南瓜兄妹@聖洗聖事

10/04/2016 (42M22D) + (24M20D)

對於南瓜兄妹,係一個重要既日子 ........

雖然南瓜兄妹仲未識,但往後既日子,我同hd都會帶南瓜兄妹去認識,待南瓜兄妹升上K3後,也會返「主日學」(最早都要K3先可以上)。當然,現在我地只係帶南瓜兄妹去認識,將來南瓜兄妹長大後有他們的思想,到時候就由他們自己決定。

「聖洗聖事」既時間撞正南瓜兄妹午睡時間 .........

13:30 - 14:15  綵排
14:30 - 16:30  聖洗聖事
 
南瓜兄妹都算合作,成個過程都無亂走、無亂叫,更無攪大破壞。

去到中段,南瓜妹就瞓著左,只係瞓左15分鐘,就到南瓜妹聖洗,咁南瓜妹就醒左 (都喊左幾聲),之後就無再瞓!!

完成後,我地就去姨媽家再去婆婆家,南瓜兄妹都無瞓,不過我呢個媽媽當然知呢對小朋友好攰,所以食完飯後就快快回家!!

但攪掂完佢地,已經九點多,南瓜妹就好快就瞓左,而南瓜仔就要聽埋圖事書先肯瞓 (雖然知佢好攰,但既然佢咁鐘意,就講埋先),最後唔駛5分鐘就瞓左!!


題外話:

呢一日,係南瓜仔出世到現在,第一次無午睡。

有些朋友會係假日 CUT 左去,但我暫時無意 CUT 左去 .......

一來,南瓜仔學校有午睡安排 (去到K3下學期先會CUT),唔想俾佢覺得假日有得玩,就唔駛瞓。
二來,有足夠休息,唔想因為唔夠瞓而扭計。
三來,暫時都係想 KEEP 住南瓜妹作息時間大致相若。

4 則留言:

  1. 恭喜南瓜仔同南瓜妹~
    我到宜家都盡量會畀肚B瞓晏覺,除非有節目就玩完回程要佢瞓一陣,唔瞓夜晚好容易發顛呀 XD

    回覆刪除
  2. 認識天主好好呀,我自己都相信係天父既愛成長既小朋友會好善良:)

    回覆刪除
  3. 我都覺,有信仰的小朋友會好善良,而且也很孝順的 ^^

    回覆刪除
  4. 真係一個好日子!恭喜哂!

    回覆刪除