2016年4月6日 星期三

親子好去處@大埔海濱公園

04/04/2016 (42M16D) + (24M14D)

目的地:大埔海濱公園

今次約左表哥、表妹(姐)、表弟們一齊去.......

天功造美,天氣好好,有陽光 + 微風!

小朋友一開始就食野、食野同食野!(南瓜妹食唔停!哈!哈!)

食左一陣就去玩啦 ......


↑ 玩單車、滑板車、放風箏、彩虹傘、吹泡泡、踼足球 ........

呢班小朋友既笑聲不停,聽到佢地既笑聲,自己都開心埋一份!!

之後又係食野、食野同食野!(南瓜妹再次食唔停!)

再之後就去左「昆蟲屋」(我無去,因為南瓜妹開始攰,咁就 hd 同南瓜仔去)!

呢度環境好好,唯一唔好係好好多昆蟲,地下有好多蟻 ><

玩到四點就回家!!

南瓜妹上車無耐就瞓左,但南瓜仔點都唔瞓,仲講:「媽咪,我係唔會瞓!」

當南瓜仔見到表弟落左車,唔夠1分鐘,瞓左......... (我估係南瓜仔見到表弟唔瞓,佢都唔瞓)


題外話:

南瓜妹d頭髮開始拮眼,雖然可以帶髮夾,但南瓜妹係一星期裡已經唔見左3隻,都唔係辦法 ><,都係剪瀏海方便d。

原本我想剪埋後面,但hd講:「我要我既女長頭髮!」

都唔明點解!?短頭髮咪仲好!??

8 則留言: