2016年4月25日 星期一

親子好去處@blogger 聚會(歡迎 Mrs Wu 回港)

24/04/2016 (43M5D) + (25M3D)

我期待呢一日好耐.......

點知 hd 突然間同我講 --- 我。要。返。工!!

我真係晴天pig pig,叫我一拖二去,我暫時仲未得(只限屋苑會所或樓下商場),我最怕係佢兩個係車瞓左,我一個人點抱住兩個落車呢!???

有諗過叫工人姐姐調假,但前一日 hd 都係要返工,南瓜仔又要學游水 (我要同南瓜仔沖涼,更加唔可以帶南瓜妹一齊去啦!),唯有放棄 ><

隔左一日,我既腦「突然」清醒喎,不如叫姨媽陪我去啦 .........

收到姨媽 whatsapp,寫住 -- ok,真係好開心呀!!


目的地:小檬媽屋企會所(歡迎 Mrs Wu 回港)

同左南瓜兄妹去麥當奴食午餐先,其實我都有點怕,因為我要出去買野食,怕佢兩個唔肯坐定定,好彩佢兩個都乖乖坐定定 (我對眼無乜離開過佢兩個)。

食完就出發去姨媽家,再去小檬家!!

呢兩個小朋友係車上瞓左啦(我抱住南瓜妹、姨媽抱住南瓜仔),正當我地要落車時,姨媽就拍醒南瓜仔:「落車啦!」(我 O 左咀,因為我同hd都唔會叫醒佢地,我地會抱佢地落車,等佢地自然醒!),之後姨媽仲講:「你自己落地行!」南瓜仔又肯自己落地行喎!??(平時一定會喊住要我抱!)

去到目的地,等了一陣就見到小檬一家,小檬媽就安排我地上去會所先!

之後就陸續各 bloggers 就黎到,而主角就黎埋添!!!(可惜我無同 mrs wu 合照 ><)


最攪笑係,我地好多媽咪都幫小朋友著上「兄妹裝 / 姐妹裝」,呢個可能係每個媽媽既天性,哈!哈!

而另一樣驚訝係.......南瓜妹俾小檬媽抱!????平時hd抱都會喊哂,睇黎小檬媽可以轉行做幼兒教育!哈!哈!

南瓜仔就掛住玩車,而南瓜妹對眼就掛住 d 野食!唔知點解南瓜兄妹去到就不停,食食食 .......... 不過係食零食,唔係正餐 ><


↑ 食完又玩過,再去 playroom 玩,我諗南瓜仔玩左個滑梯起碼20次!

見到一班小朋友一齊玩,做媽咪係最開心!!

多謝姨媽睇住南瓜兄妹,等我可以同其他媽媽傾下計!!

回程去婆婆家時,南瓜兄妹當然又係車上瞓啦,落車時,姨媽都係拍醒南瓜仔 (我沒有阻止姨媽咁做),又係叫佢自己行!(原來南瓜仔可以咁拍醒佢,之後自己行 ....... 之前我擔心一拖二,係最怕佢兩個係車訓左,我就唔知點落車,原來我擔心是多餘!^^)。

去完婆婆屋企食飯後,南瓜妹同我講:「我好鐘意姨媽!」,睇黎可以次次搵姨媽幫手!!hahahahhahah~~~~~

11 則留言:

  1. E 媽好好,不過多數父母都唔捨得叫醒佢,我都係!

    回覆刪除
  2. E 媽好好,不過多數父母都唔捨得叫醒佢,我都係!

    回覆刪除
  3. 我都會叫醒小B架, 不過佢多數都係叫唔醒咋嘛,哈哈!!

    回覆刪除
  4. 姨媽湊小朋友一流呀!
    肚B大左我就冇抱啦,就算瞓到一陣我都會叫醒佢自己行架 XD

    回覆刪除
  5. 姨媽好nice,對小朋友又好,真係好幫手! 唔止南瓜妹,ee都好鍾意姨媽:)

    回覆刪除
  6. 我都想啊。。不過應該冇人請~
    E ma好好啊!

    回覆刪除
  7. 有姨媽幫手真係好啊!我覺得啲小朋友對住媽媽有時會扭啲!

    回覆刪除
  8. 果日見到姨媽對住班小朋友(包括一仔),真係掂,姨媽都可以考慮轉行幼兒教育!

    回覆刪除
  9. 果日見到姨媽對住班小朋友(包括一仔),真係掂,姨媽都可以考慮轉行幼兒教育!

    回覆刪除
  10. 姨媽好勁喎! 不過南瓜仔其實已經大個仔架喇~~~ 好多野自己都可以做到了! ^^

    回覆刪除
  11. 姨媽真係好好呀,好幫得手,我都好中意姨媽呀!

    回覆刪除