2016年4月28日 星期四

南瓜妹@PN大作戰(完結)

PN 大作戰經已完結 ........

南瓜妹已有原校收PN,所以無乜壓力,起碼有書讀先 (最初 in 得唔好,我係有唔開心,不過去到後期,我都半放棄,哈!哈!)

我一共報左10間, in左8間 ,2間不獲面試。(其中1間,係最最最最心儀既學校,不過連面試機會都無 >< )

結果:4 offer(s)、3 waiting(s)、1 reject ,南瓜妹 in 成咁都有offer(s)!??都叫做好彩 ........


幸運地,南瓜妹入到我最心儀既學校,但就入唔到 hd 最心儀既學校。

當收到我最心儀學校既offer時,我竟然並無特別開心,只係覺得「真係收左!?」(係唔係好冷靜呢!?但係"派彩"前,我都有緊張,仲不停問 hd:「你估收唔收南瓜妹!?會唔會上午班!?咁下午班讀唔讀好!?」,仲四圍問朋友意見,唔知以為我入左添!><)


係我心目中,一早已經有心水次序,但當現實有得俾我揀時,我係有動搖過 ........

因收到呢個offer時,亦收到南瓜仔間學校既offer,自己都幾滿意南瓜仔間學校,但最後決定唔揀南瓜仔間學校既原因.......

當大部份家長都鐘意小朋友讀同一間學校時,我就係唔想佢地讀同一間學校,我好想參與佢地學校既活動(陸運會、旅行),但我得1個人,真係分身唔到 (平時 hd 又請唔到假)!!

就正正好似宜家咁,南瓜兄妹不同校,放假(南瓜仔間學校好多假)又唔同,我就可以唔駛請假 (我仲未試過南瓜兄妹一齊放假,我或 hd 不在家,我真係未放心工人姐姐,一對二照顧佢兩個,而公公要去表姐家幫手,來年可能幫唔到手。),所以對我來說,佢地唔同一間學校係較方便。

另一個原因,當然係口啤,既然有咁多家長支持,一定有其好處,對嗎!?


現在既 offer 已經好好,不過真心唔想「小一大作戰」(南瓜仔係龍年,又係細B,真係超頭痛),在朋友既分享,小學係十分十分十分難考 .....

所以一心諗住試下龍校,點知聽朋友講,讀龍校 (大部份都唔係100% 直升)壓力係由 K1 開始,大家都深怕係被"OUT"既學生,嘩!咁轉去龍校未仲大壓力!???

呢個問題再諗諗吧,都係報左先,收左先算!!right!?

4 則留言:

  1. In8間,有4間offer,南瓜妹好叻女呀!

    回覆刪除
  2. 有心儀學校收左真係好開心架~~ 恭喜南瓜妹~

    回覆刪除
  3. 恭喜南瓜妹~ ^^
    你好叻啊,唔同一間都處理得好好~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨鵰同巨鳯,會否同哥哥一間學校!?

      刪除