2016年6月22日 星期三

2016 父親節@mega box

上次未到母親節,我已收左學校既禮物......


↑ 今次,我一早就將南瓜兄妹既學校勞作收埋,等正日先俾 hd .......
南瓜仔:眼鏡
南瓜妹:咭


↑ 而我整既咭......南瓜仔就俾左 hd 睇 (我明明靜雞雞俾南瓜仔睇,點知就立刻拎俾hd睇 ><)

張咭內容,就星期六叫南瓜仔寫,南瓜仔寫完字後,點到要畫架車.......但佢畫得好求其 ,而南瓜仔唔肯寫妹妹既名,咁我就捉住妹妹手寫啦!!

最攪笑南瓜仔:「點解我矮過妹妹!?」

咁都俾佢發現!哈!哈!

我另外整左張「手印咭」(上年係用腳),仲有張獎狀寫住超級無敵好爸爸添!


19/06/2016 (45M) + (26M29D)

因為南瓜仔正在考試,所以不敢玩得太盡,而最重要係唔好玩到病!!

早上,第一個安排係送禮物俾爸爸 ^^

首先係南瓜仔去學游水 ......


目的地:mega box


之後我就去 Mega box 睇 angry bird ,不過南瓜仔既眼睛只放係部大電視度(播緊 angry bird 既片)

影完相就行下,見到有得打高爾夫球(小童版)喎,就俾南瓜兄妹玩下 ........

再經過宜家家居兒童樂園「歡樂波波池」,南瓜仔終於夠高玩啦 (90-120cm),我就同南瓜仔講:「你就係食左飯,所以先夠高玩!」

南瓜仔好開心:「係呀!我有食飯呀!」

我真係窗外睇住佢玩 (hd 同南瓜妹去左搵位食飯),但除左我之外,無一個家長好似我咁全程睇住小朋友!??是否我太怪獸呢!?

之後就去喇沙大少食飯,其實我無乜興趣,但hd話想食.......見係父親節,就由佢決定啦!!

食完飯就去玩 mega block,南瓜兄妹又玩得好投入喎!!

咁就回家午睡啦 .......

瞓醒就去公公家!!
 
↑ 晚上就去公公屋企同公公慶祝,仲買左個蛋糕俾各爸爸添!

4 則留言:

  1. 南瓜一家連南瓜媽都咁sweet會準備父親節禮物,爸爸實好開心啦 ^^

    回覆刪除
  2. 南瓜爸爸一定好開心, 有對寶貝陪佢過父親節~~~

    回覆刪除