2016年6月7日 星期二

親子好去處@銀線灣

05/06/2016 (44M17D)+(16M15D)

南瓜仔一路都唔鐘意去沙灘,問過 N 咁多次都話唔去 ......

突然間,話要去沙灘玩!??(真係好突然,果日我地係無提過去沙灘,係佢自己講)

雖然已是下午三時多,但 hd 見佢主動提,就二話不話就一齊去 ........


目的地:銀線灣

南瓜兄妹最初有點怕,但都肯自己行落沙灘(有著鞋),真的進步了,我記得上年帶佢地去(親子好去處@清水灣二灘),佢地都係樹熊上身 ><


我一去到就俾蘋果汁佢地飲,等佢地 warm up 下先!

南瓜仔係屋企拎埋玩沙既玩具,話要整 sandcastle ........

咁 hd 就同南瓜仔玩沙,整sandcastle,仲係個sandcastle度畫上 happy face!!

而我就同南瓜妹落去海灘玩,但個海灘真係好 dirty >< (原本我地想去靚d既沙灘,但由於時間關係,只能揀個近近地既沙灘)

最後 hd 就話要帶南瓜仔落海灘玩 .......

我見開始想落雨,就快快走人 (但我見到,人地都見到),但就排哂長龍等洗腳 ><

攪攪下,開始落微雨,為免佢地淋雨,我就抱住南瓜妹,hd 就抱住南瓜仔 + 沙灘用品,行上百多級樓梯 (我真係快斷氣 ><),好彩係我地上左車先落大雨!!

不過我見南瓜兄妹唔再怕沙,又玩得開心,自己都覺得咁趕都值得去 ~~~~

2 則留言: