2016年6月10日 星期五

南瓜妹@接妹妹放學

06/06/2016 (44M17D)+(26M15D)

因南瓜仔同我都請了全日假,見天氣好好,無落雨 (早上仲黃雨添),就諗住自己去學校接妹妹放學 ......

點知3點多,南瓜仔自然醒左喎!!!

(南瓜妹全日制,下午4時就可以接放學,若搭校巴就5點上校巴)

我:「你留係屋企,媽咪去接妹妹放學!」

南瓜仔:「我又要去!」

我:「我好快返,你留係屋企啦.......」

南瓜仔:「我要接妹妹呀!」

我:「好啦,咁你快快換衫、去veevee」(其實內心係想佢一齊去!)


我就帶南瓜仔搭小巴去學校接妹妹放學........

係小巴上,我:「唔知妹妹見到我地,佢會點!?」

南瓜仔:「好開心囉!」

我:「你又知!?」

南瓜仔:「因為你去學校接我,我就最開心!」

我:「咁媽咪接過你幾多次!?」

南瓜仔立即答:「3次」

我停左數秒,我自己諗一諗,真係3次喎,原來南瓜仔一直都放係心度!><

(第一次:我請左病假,見自己精神幾好,就去接佢放學,俾個驚喜佢!
第二次:下午要去睇醫生,一早通知左會接佢!
第三次:南瓜仔知我請病假(我係咳到嘔,得半條人命,仲要送南瓜仔上校巴),南瓜仔叫我去學校接佢,當時我答接佢我只能接校巴放學,之後南瓜仔扁住咀同我講想我去學校接佢放學........但最後都去左學校接佢,係唔係好傻!??好無聊!??病到半條人命仲要去接佢放學,仲要來回搭的士用左 $260,但見到南瓜仔扁住咀講,都係唔忍心,可能我真係傻!哈!)


↑ 南瓜仔一見到妹妹,開心到跑上前接南瓜妹,仲鍚妹妹......

南瓜妹反而無乜開心,好平靜!!不過一離開學校門口就要拖住南瓜仔,佢兩個仲一路行一路傾計添!!

之後我就再搭小巴回家!!!


我呢個行為,分別俾公公同hd話,佢地覺得我好無聊、好危險 (全程都係馬路),點解有校巴唔搭 (因為我地無下場,只係回家),仲要一拖二搭小巴 .......

但作為在職媽媽,我只能上午送南瓜仔上校車,放工接南瓜妹放學 (好彩我都做到上午送一個、放工接一個),但送返學校、係學校接放學真係無乜機會,所以一有機會我就會去做!!

4 則留言:

  1. 媽媽就係會為咗小朋友開心而咁傻,我去妹豬學校要轉兩次車至到,不過為咗佢哋開心,幾辛苦都會變得無所謂:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜妹好似無我想像中咁開心!

      刪除
  2. 一啲都唔無聊呀,我都會好珍惜可以接送小朋友嘅時間,咁小朋友又大個左,一拖二都只係返屋企段路,完全OK呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.....南瓜兄妹都幾煩!

      現在我都會單拖帶佢地出街,不過原本10分鐘路程,我要45分鐘先到囉><

      刪除