2016年6月24日 星期五

南瓜妹@27個月

21/06/2016 (27M)


真係好煩、好好煩、好好好煩!

真係太似我 ........ 

如廁
南瓜妹仲著緊尿片,不過每朝(90%)起身都係乾片,若我在家時,都可以全日乾片!

我在家時:
- poopoo:試過2個多星期無失手,但有一天肚屙後,就變番屙左先講 ><

- veevee:臨瞓前/瞓醒後/沖涼前/出街前/回家後都會同佢veevee!

學校仲未 ready 戒片....... 老師話南瓜妹學校只係試過一次成功 vee vee!

暫時出街唔會帶佢去veevee (女仔去洗手間好煩,要抹廁所 ><)!


晚上放落床無耐就會瞓著!

而南瓜妹有個習慣,就係拖住我瞓 .........

有次,我拖住南瓜妹,我另一隻手就用手機上網 (南瓜妹張床有床圍,佢應該睇唔到我用電話),南瓜妹突然彈起身:「媽咪,你唔好用電話,放係果度 (指住櫃面)!」之後繼續拖住我隻手!(唉!咁都俾佢發現)

發展 
活動能力:
- 終於識跑啦!
- 跳到 (但係得一隻腳跳起)

說話能力:
- 有時聽到南瓜妹對話,真係笑了出來 ......

自理能力:
- 唔用吸管水樽,要用扭蓋既水樽
- 間唔中要用筷子食飯
- 轉用含氟牙膏(南瓜仔38個月先轉用),佢會自己刷完,再俾我補刷。(南瓜妹:「我自己刷,之後媽咪先同我刷!」)

其他:
- 有表演慾,我地就叫南瓜仔唱俾我地聽,南瓜妹好主動講:「我唱、我唱!」,之後仲企埋南瓜仔既位高唱 + 做動作 (學校教),但唱完一次都唔夠,仲要唱足4-5次 ........
- 好有主見 (即係硬頸),hd 話將來教佢讀書一定唔容易!><


返學
好快就要離開呢間學校,時間越接近,我就越唔捨得........ 

另外,我同南瓜仔妹紮左10日瓣,有9日唔見左條橡筋 (所以用$10 @80條既橡筋) ....
每次問佢:「你條橡筋呢!?」
南瓜妹:「哈!哈!哈!........哈!哈!」(係咁傻笑)

我:「不如剪短頭髮!」
南瓜妹:「唔得!我要紮瓣 ......

呢個女真係幾煩.........


其他
-  16隻牙
-  23.1磅(10.5kg)

3 則留言:

  1. 女仔去廁所真係好煩,要抹又要舖... >_<
    南瓜妹好醒呀,連隔住圍欄見到有啲光都知你用緊電話 @@

    回覆刪除
  2. 女仔去廁所真係好煩,要抹又要舖... >_< x2.......

    回覆刪除
  3. 哈哈, 以後媽咪要專心陪南瓜妹訓覺喇~

    回覆刪除