2016年6月13日 星期一

親子好去處@2016 端午節(龍舟水)

09/06/2016 (44M21D) + (26M19D)

原本 hd 話去睇龍舟,但因我早上頭痛,若再曬一曬 .......我怕我會暈倒,所以都係留在家中睇龍舟比賽(電視)!!

上年,南瓜仔未覺有興趣,今年就有興趣,好專心睇比賽 (都係鐘意睇電視呢!?我地平時無俾南瓜仔睇電視,只係公公會俾南瓜仔睇電視,但都係睇新聞).......

當比賽緊時,我:「你估邊隊快d!?」

南瓜仔:「 3號!」

結果真係3號勝出,南瓜仔:「我都話係3號啦!」

午餐,就係食糉 (係我最憎),都要應下節 .......

之後就午睡 (因為我唔舒服,一早係床瞓左),瞓醒就去游「龍舟水」!!


目的地:姨姨家(游池)

表妹(姐)、表弟一早已經落左水 .......


↑ 南瓜仔去到游池(細池)已經要落水,同表妹、表弟玩得不知幾開心!!

而南瓜妹就樹熊上身,唔肯落水,問左 n 次,都係話唔落水,唯有係池邊抱住佢啦!

正當班小朋友去左大池後,南瓜妹「突然」要落水玩 ......

南瓜妹一落水就好開心,之後南瓜仔又返來陪佢,但當表妹(姐)黎時,南瓜妹就話要上水!??

我再問南瓜妹游唔游,佢又話唔游,咁我就帶南瓜妹去姨姨家沖涼 .......

而 hd 就同南瓜仔繼續游,太約游多半小時,就上返姨姨家沖涼!!

之後幾個小朋友就係姨姨家玩 + 晚飯!!

咁又一日啦!!

4 則留言:

  1. 游水係最好嘅放電活動XD

    回覆刪除
  2. 頭痛,OH....無事麻...不過我覺得香港人好多都會無端端頭痛,我有時都係...><""""可能唔夠瞓.....>M<

    回覆刪除