2016年8月19日 星期五

親子好去處@【2016 暑假】賣旗日(小童群益會)

求學時,我十分樂意買旗。

長大後,開始知道某些機構係"呃錢",善款係去左行政開支而不是幫助有需要既人,所以我是揀信譽良好既機構先買。

到做了媽咪後,諗法亦改變了,若是家長陪同小朋友一齊賣旗,我會買。若同南瓜兄妹一齊,我亦會買。

而我一直都想帶南瓜兄妹賣旗,但首要係間機構真係會幫助有需要既人。咁啱南瓜仔參加左小童群益會既暑期班,知道佢地有賣旗活動,我地就參加左。

賣旗前一日,我已簡單同南瓜兄妹講賣旗既意義及目的,南瓜仔就好似明明地,南瓜妹肯定唔明。

13/08/2016 (46M25D)+(28M22D)

目的地:屋企附近



一開始,我同南瓜妹就同南瓜仔賣旗,而hd同南瓜仔就同南瓜妹賣旗,之後就出發啦………

同我預計一樣,好多人幫手賣旗 (>_<),都知道"生意"難做,我就揀左無咁曬地方+小巴處賣旗。

有人會視而不見/有人已買左旗/無零錢等,但亦有人主動買旗/買完又買,我想部份人(長輩及一家大細)主動買,係因為南瓜兄妹,兩個矮小既小朋友,仲要滿頭大汗,真係好難拒絕,哈!!

南瓜仔:「點解有咁多人買左旗!?」
我:「因為有好多人幫手。」

南瓜仔:「點解d人唔買!?」
我:「佢地有得選擇買唔買,佢地唔買總有佢地原因。」

南瓜仔雖然無拎旗袋,但有主動叫人賣旗,亦幫人貼上(由於佢唔夠高,貼左人地條褲度),最後會講多謝哂同bye bye。

南瓜妹呢!?只係肯跟住尾同埋講多謝哂,去到尾段就唔肯行,要抱住………都算係咁,天氣又熱,又要企,可以賣到咁耐算係咁。

我地賣到11點多就去還旗袋,之後食埋午餐就返屋企,雖然無乜點勞動……但我就攰到死。

沒有留言:

張貼留言