2016年8月31日 星期三

親子好去處@Play Academy + 樹屋田莊 + 表哥生日會

28/08/2016 (47M9D)+(29M7D)

是日早上,我同hd分別帶小朋友去唔到地方玩 ........

目的地:Play Academy (遊學園)

我就約左南瓜妹舊同學去玩,點解唔帶南瓜仔!?因這個場都不太適合南瓜仔玩了(呢個場啱南瓜妹既年紀多d,咁當然帶佢去玩佢會照玩),所以 hd 帶南瓜仔去其他地方啦!!

南瓜妹暫時只講到2個新同學既名,其他都講唔出,相信都要一段長時間先會講到大部份同學名!


而南瓜妹並無忘記舊同學,佢地既全名南瓜妹一一記住 .........

每當1個同學出現 (我地約左入面等),南瓜妹就好開心,大大聲叫同學既全名!!

見到班小朋友玩得咁開心,自己都開心!!

我地玩到12點就走人,我要安排南瓜妹午睡後,再去表哥生日會!


目的地:樹屋田莊

是日,開放日!

hd 同南瓜仔已經好早出發,但要排2小時以上先玩到樹屋!???

hd:「我排得好前,但前面有1個家長幫5個小朋友排,個個都係咁 ........... 無法,得我1個排,唔可以兵分兩路..........」(我都明白,若我一大班人去玩,我都會咁安排)


hd 話南瓜仔完全唔怕玩樹屋,佢仲以為南瓜仔會喊添!!

玩到兩點半就走人啦,南瓜仔就係車上瞓 ........


目的地:表哥生日會

待南瓜妹午睡完後,我就出發去表哥生日會 ......

而南瓜仔同hd 隨後先到!!


表哥6歲,所以黎參加既小朋友應該咁上下年紀,家姐安排左1個大型既吹氣滑梯,嘩 ....... 佢地玩得好癲(我明既,我相信南瓜仔過多2年後都係咁),南瓜仔仲可以玩 (我係附近睇住),南瓜妹真係完全唔適合,所以只係襯無乜人時快快玩幾次。

玩完就去食晚餐,就快快回家休息!!

1 則留言:

  1. 我都好想去樹尼,不過一諗起妹豬上到去會驚到爆喊,就打消呢個念頭

    回覆刪除