2016年8月29日 星期一

親子好去處@賽馬會創意藝術中心(樹睦人和)

20/08/2016 (47M1D) + (28M30D)

目的地:賽馬會創意藝術中心(樹睦人和)

是日,上午我要返工, hd 就帶埋兩個小朋友接我放工,就去食午餐!!

之後就出發啦!!

呢兩個小朋友就係車上瞓左,等佢地瞓醒左就去玩啦 ~~~~~


南瓜仔一開始就扭計(應該未瞓夠),又話唔去玩,又話地下 dirty,n 咁多個藉口 ....... 不過當玩左1次後,就不停咁玩!!

期間,有個小朋友大力推南瓜仔,南瓜仔就跌左地上(當然有喊),hd就同小朋友講:「不可推人架!」

小朋友(好惡既語氣):「佢阻住我呀!」(其實南瓜仔係無阻住佢)

之後小朋友家長就出現,小朋友家長同小朋友講:「小朋友玩,有碰撞好正常,你 (指小朋友)要小心d,否則 d 人以為你好曳!」(連 sorry 都無講 ><)

當我聽到呢番說話並沒有出聲,作為"外人"都不應去評價點去教小朋友 (個人覺得,無論有意或無意推倒人落地,都係需要講"對不起"),當然若對方作為太惡意行為,而傷害自己小朋友當然會出聲啦 (南瓜仔仲係未夠4歲,作為家長都要俾適當既保護,既然hd之前己出左聲,我都無必要再出聲)!

玩到最後,咁一定要去洗手間啦 ........

而我最怕係去 dirty 既洗手間 (諗起要抺 dirty 既洗手間就 ><),由於南瓜妹已戒片不可不去 (無得避),又估唔到佢地既洗手間又幾乾淨!!

2 則留言:

  1. 我都最怕洗手間dirty, 見到都想嘔>.<

    回覆刪除
  2. 我地都有同tarebaby去呢度玩呀, 今年係第3年添~ 我覺得今年最岩玩, 不過上年既大大secret garden印象又比較深刻~

    回覆刪除