2016年8月30日 星期二

親子好去處@IFC(Harmonic Motion)

24/08/2016 (47M5D)+(29M3D)

目的地:IFC(Harmonic Motion)

我同hd都試過上網 book,但無一次成功 book 到 ><

但突然友人因事未能去,所以就俾左我地!!yeah ~~~~~

不過就只得3個位,咁就由輕巧既我陪玩啦!!

由於book既時間係 17:30 (要早10分鐘到場),但我放工時間係 17:00,所以 hd 就要飛車去,去到 ifc 時已是 17:27,我就抱住妹妹飛奔去會場,而 hd 就同南瓜仔泊車 .......

我去到時,啱啱係 17:30,yeah (怕遲到,俾左其他人玩!)

南瓜仔最初都話自己玩唔到,咁我就推去 pat pat 上去,之後就爬到上去!

而南瓜妹都係要用力推佢 pat pat,佢先爬到上去 ......

上就比較困難,落就好快,佢地好快就落左地,之後又爬上去,而最辛苦就係我,又要睇住佢地,又要影相! (hd 仲話我影得唔靚,又咁少相 ><)

之前睇到 blogger 講個網有 d拮,但我就唔覺拮,而係覺得好 "冼",係非常之"冼",我完全推唔到妹妹再上高位,因為未上到三分一就"冼"左落黎!?係唔係我有問題呢!??

玩完之後,南瓜兄妹仲講:「媽咪,我地聽日再黎過!」

唔 ....... 應該唔會再黎玩,咁難book!哈!哈!


P.S:點解朋友會 book 到!?因為佢除左 email 資料外,其他都係亂打 (即姓名打:kjjc),佢仲講:「認真就會輸!」,唔怪得我唔夠佢地快啦 ~~~~~~

2 則留言: