2016年9月23日 星期五

南瓜仔@慶祝4歲生日

我一心諗住去會所攪生日會 (都係只邀請屋企人),點知臨 book 前一個月打去問,原來撞正會所攪「中秋節晚會」,再早一星期或遲一星期都無得 book ><

唉 ...... 當時南瓜仔仲係我身邊,當佢知道無得 book 時 (因一早就同佢講會係會所攪生日會),佢既反應係...........

南瓜仔:「媽咪,唔緊要啦,係屋企攪囉!」

呢一刻,覺得南瓜仔大個左好多!!

不過,我最後無係屋企攪生日會,因為屋企太細,所以都係出街食餐飯就算!^^

為左方便屋企人,就揀左提前一日慶祝........


18/09/2016 (47M30D)

揀左 Ruby Tuesday,因為有薯條食囉!!

又為左表哥 (啱啱升小一,仲未好適應,要早點回家),所以18:00就開始食,19:10食蛋糕,19:30 bye bye,所以時間上好緊迫 ><


↑都係 hea 攪,但 hd 都整左個「汽球蛋糕」俾佢,仲有兩兄妹幫手添!!


↑ 生日,又點少得生日蛋糕呢!?呢個蛋糕係南瓜仔自己揀,但指明要有玩具,啱哂佢 ^^,仲有生日禮物添 ......

臨瞓前,同南瓜仔傾計,我就同佢講:「你知唔知4年前既今日,媽咪好痛好痛同好痛呀!?」

南瓜仔:「我又點知姐,我都未出世!」

咁又係喎!佢又點知呢 .......哈!哈!


19/09/2016 (48M)

正日生日,無特別慶祝!!


↑ 只買左個蛋糕俾南瓜仔,而呢個蛋糕係南瓜妹揀 ^^


媽咪祝你「快高長大」、「健健康康」、「開開心心」!!

2 則留言:

  1. 南瓜仔,生日快樂!!! EE祝你身體健康,日日都開開心心

    回覆刪除
  2. 生日快樂南瓜仔:D
    有時簡單咁過仲WARM呀:D

    回覆刪除