2016年9月2日 星期五

親子好去處@【2016 暑假】完結

暑假已經結束啦 (唔.....其實南瓜兄妹15/8已開學!哈!哈!),去過咩地方玩!?

澳門三天遊(大潭山郊野公園滑草場、 童夢天地、澳門科學館、大三巴、華納滿 fun 童樂園)、迪士尼、科學館、美荷樓、書展、愉景灣、西貢、黃泥涌水塘公園、香港動漫電玩節、園圃街雀鳥公園、金管局、慈山寺、賣旗、樹屋田莊、遊學園、冒險樂園、各大商場(將軍澳中心、moko、IFC、九龍城廣場)、會所等等.......

可以帶到佢地去咁多地方玩,真係少 d 精力都唔得!!


特別係南瓜爸,因為我好多時都要返工 (hd 就放假),所以多數都係 hd 一拖二帶佢地出街,又沒有用推車、又沒有人幫手,仲要帶佢地去咁遠 .......或都你地會問:「咁工人呢!?」

我同 hd 都係唔鐘意帶埋工人出街既人,點解!?有工人姐姐幫忙會好d,但始終覺得帶小朋友出街係父母做既事,所以由南瓜仔出世去今,只係帶過1次工人姐姐出街(而這次係因為 hd 唔得閒,而我亦沒有 hd 咁勇)!!


當我覺得小朋友可以日日去玩,係一件開心事時 .......

我身邊既朋友就話我:「仲乜日日帶小朋友出街!?唔駛去咁多架!」、「你唔攰,小朋友都攰啦......」、「日日咁玩,返學一定唔習慣啦!」、「咁曬(指陽光),好心你唔好帶佢地出街啦,睇下你(即係我),黑成咁!」 .......

不過我無理我 d 朋友 ^^,現階段我想帶南瓜兄妹出街玩多d!哈!哈!


除左出街玩,南瓜仔都 keep 住上恆常興趣班,除左游水唔係佢揀外 (最初佢話唔學,好彩之後都話鐘意), 其餘都係佢自己話要學。

而暑期都有額外上多1個興趣班.......

南瓜妹呢!?無安排任何興趣班,不過我內心想佢學芭蕾舞 (這是我小時候既夢理),不過真係太細,等南瓜妹再大少少先學啦!!


最後,南瓜仔當然有(學校)功課啦,不過只係得十幾頁紙,3日已經做哂!(最攪笑南瓜仔同學,臨開學前一日先知有功課做)。

南瓜妹係無功課。

沒有留言:

張貼留言