2016年9月15日 星期四

親子好去處@黃金海岸 + 公眾嬉水泳池

11/09/2016 (47M23D) + (29M21D)

目的地:黃金海岸 ((WE 華充氣嘉年華)

原本諗住尋日(星期六)去,點知全日都落住雨,唯有留在家中 .......

好彩第二日天氣好好,可以去玩啦!!

事前已經知道無野啱南瓜妹玩,無法,未夠高!

而南瓜仔有 90cm以上,可以玩大部份遊戲 ........


- 賽車維修站 ($50),南瓜仔仲未識控制,要hd幫手

- 宇宙觀星船 ($50),玩在一陣就話唔玩 ><

- 懸浮射擊($10),由見到就話要玩,但其實佢係玩唔到

- 流沙 ($50),當然玩到,但唔值囉

- 手工($50),呢個係最正,可以有2個相架,南瓜兄妹各一,仲可以帶埋返屋企!

之後食完午餐,就回家 ......

南瓜兄妹就係車上瞓左!

返到屋企後,就同南瓜兄妹去游水 (係唔係好癲!?但南瓜妹已經了好多次要同南瓜仔游水,見天氣咁好,無理由唔去!?)

原本我諗住樓下會所玩,但 hd 話要去公眾嬉水池玩喎!?佢話咁先叫玩!???算吧!佢話去咪去 .....


目的地: 公眾嬉水泳池

南瓜兄妹入到去雙眼已發光,仲估唔到南瓜妹夠膽玩滑梯,仲玩左20次以上,咪話唔攰 ......

南瓜仔當然又玩啦,玩到完全無視我!

差不多完左1小時,就回家沖涼,再出發去母親大人屋企食飯 .....


呢個行程,我就好攰啦 .........

2 則留言:

  1. 玩咗一個朝早再去游水﹗完全係體力嘅大挑戰﹗

    回覆刪除
  2. 我覺得你地既體力好勁, 俾我去完黃金海岸已經無哂電...

    回覆刪除