2016年9月6日 星期二

南瓜妹@厭食

若有睇開我既blog,大家都知南瓜兄妹係超級厭食 ........

南瓜仔:2個月就厭奶,之後轉糊仔、粥、飯都係唔多食,日日都係打扙咁,餐餐食成個鐘。不過只從 K1 轉左全日制後,南瓜仔就進步左,起碼唔駛餵食,而且大部份時間都食得哂 (唔係好大碗),只係要我地不斷 "提醒"佢要食飯!!

南瓜妹:嘔奶嘔到6個月,之後食野都係麻麻地 (都食包、湯、水果),但都可以接受 ...... 可惜越大就越唔食野(連包、湯、水果都係食得少少,就連奶都好多時飲唔哂),餐餐都係食得幾啖,最勁試過一啖都唔肯食(午餐),諗住晚餐佢會餓,點知都係食得唔多,南瓜妹係乜構造!??點解可以食得咁少!????

食飯又煩,一陣又話要用大人匙、一陣又話要用筷子、一陣又話要水,煩到呢 ........ 我都會配合佢,但佢唔配合我呢,都係唔食!

所以現在主力係解決南瓜妹既厭食!!

作為家長當然會試下唔同方法令小朋友食野,獎有獎過 (獎貼紙、去公園、零食、買玩具)、罰有罰過(罵、罰企、唔俾玩玩具)、睇手機送飯、問佢地想食乜,就煮乜。

食材方面,乜都試過......粥、粉、麵、飯、包、薯條,通通都試過哂,失敗!

hd 就試過用心思令南瓜妹食多 d ......

↑ 兩個小朋友一見到當然 "爭" 住食啦.....

南瓜仔就成功左,唔駛提都食哂所有野!yeah ~~~

可惜南瓜妹就失敗,南瓜妹只係"爭"住,但無食落肚 ><

妹妹呀!妹妹呀!你點先肯食野呀!??

4 則留言:

  1. 真係好有心思! 我諗南瓜妹可能要好似哥哥咁,大啲至領悟到食嘢嘅樂趣

    回覆刪除
  2. 有D人係天生唔鐘意食嘢嘅,或者南瓜妹係呢類人,可能要好似哥哥咁出去畀人調較吓先好D

    回覆刪除
  3. 做晒所有都係咁,佢又健康,有活動能力,唯有等佢自己開竅鍾意食!爸爸好有心思呀

    回覆刪除
  4. 我好明白!!我仔都係!!
    hd真係好爸爸!

    回覆刪除