2017年3月13日 星期一

南瓜妹@預祝3歲生日會

原本諗住再下星期攪生日會,但咁啱撞到表哥第二日要考試,所以就提前一星期攪,最緊要係齊人嘛!!^^

今年生日同上年一樣 book 左會所攪,只係約左我邊既屋企人,簡簡單單就算!

南瓜妹揀左minnie做主題!!

不過都係做左個 minnie 既 banner、生日蛋糕、餐具、生日帽、生日衫 (我放工去買衫,點知 hd 講:「你去左邊!?咁遲先回家!?」,真係想 xyz 佢,我都係遲左45分鐘回家,駛唔駛咁呀!??好彩南瓜妹見到件衫不知幾開心,我先無發火咋!)


12/03/2017 (2Y11M19D)

呢日忙到呢........

一早,就帶南瓜妹去學跳舞,跟住就去維園睇「香港花卉展覽 2017」(我反對,明明要攪生日會,仲要去睇........)

南瓜兄妹又大個左,上兩年黎只係影下相,今年已經開始留意四周,順便講下乜叫「春天」!!

睇完就去食飯,食完飯就回家了,呢兩隻小豬就係車上瞓埋.........

係車上瞓完,就回家一陣,咁就出發去會所攪生日會啦!!

慶幸,南瓜妹有一班表兄弟姐妹(小朋友同小朋友係件開心既事),呢班小朋友只係會所到跑來跑去已經好開心,只係聲到佢地既笑聲,呢個媽咪都開心埋一份!!

跑來跑去後,就去左埋玩波波池!

攪掂哂所有食物後(所以食物都係自取,所以要等 hd 拎上來,慳錢啲嘛! )

 ↑ 只係簡簡單單既 pizza、KFC、壽司,仲有公公整既大蝦沙律!!


↑ 食完飯後就係唱生日歌 .......

5個小朋友都無爭吹蠟燭喎,所以南瓜妹好順利自己吹 (最初仲諗住每人吹 1 支添)

最後一個「節目」,就係送禮物,呢個係個個小朋友都鐘意既「節目」(我地安排埋回禮禮物,大家一齊有禮物收,開心啲嘛!)

完哂,就 bye bye (其實都係7點多,無法啦........第二日個個小朋友都要返學)


↑ 今次既生日禮物以書為主,因為屋企既玩具真係太多(其實書都好多),南瓜妹越大就越鐘意睇(講)書,南瓜妹真係拎住書黎講,當然唔係睇字讀,而係睇住圖畫自己作故事(我覺得南瓜妹幾叻,有咁高既創造力!)

2 則留言:

  1. 都唔簡單啦,其實要諗、要預備都要花小小時間,不過最緊要小朋友開心 ^^
    南瓜妹生日快樂,身體健康,聰明伶俐 ^^

    回覆刪除