2017年3月27日 星期一

南瓜妹@PN 運動日

24/03/2016 (3Y2D)

南瓜妹既運動日係下午,所以我只請下午假 (2個小朋友,多多假都唔夠用 ><)

由於撞正南瓜妹午睡時間,唯有一早就叫醒佢,之後安排11點食午餐,12點瞓 ........ 都唔知得唔得,早了咁多午睡,好彩 ---- 成功!!

一放工就飛奔回家,回家收拾好出街野 .........

呢個時候工人姐姐話要去買餸!?咁都 ok 既,但我唔明點解唔等埋我地出發先去!?

原本我諗住唔食野,但突然記得屋企有杯麵,就快快整黎食,前後只係用左6分鐘,真係不得不佩服自己!哈!哈!

食完,就要叫醒南瓜妹啦 ........

去到,真係人山人海,多人到呢 ~~~~~~

一入到去,職員就分開左我同南瓜妹,又要我除左南瓜妹外套 (但當天真幾大風),而我係無心理準備分開 (事後南瓜妹同我講佢有喊,最後班主任安慰佢) ><

我就獨自係看台,呢個時候 hd 黎左,但 hd 只係睇左一陣就要走,南瓜妹見到無見到爸爸!!哈!哈!

個個家長都掛住睇自己小朋友,我都唔例外,好彩有霸左一個有利位置!哈!哈!

我仲可以同南瓜妹揮手添!!

佢地講完口號,再做埋早操就開始運動會 .......

雖然真係好多人,但攤位遊戲都唔叫排好耐隊,都可以接受!!

南瓜妹玩左4個攤位,但唔知點解撞唔到佢啲同學,反而撞到 bloggers 喎!!

玩玩下,南瓜妹就唔多想玩,我見時間又啱啱可以接南瓜仔落校巴,咁我就快快走人.......

但南瓜妹實在行得太慢,我唯有抱住南瓜妹 .........條路都幾長,但做阿媽就唔知點解有咁既力量!哈!哈!

去到時,已見到婆婆等緊南瓜仔,而婆婆見到我黎到,就返屋企先,而我就同南瓜妹一齊等南瓜仔!!

南瓜仔見到我兩個,佢開心到呢 ....... 不枉我跑得咁辛苦!!

難得咁高興,妹妹又咁早食午餐,就帶佢兩個一齊去食麥當奴!!

小朋友好簡單就已經好開心,但我呢個媽媽都好簡單,只要見小朋友開心,我就開心!!

沒有留言:

張貼留言