2017年3月22日 星期三

南瓜妹@36個月

21/03/2017 (36M)

不經不覺你已經3歲了!

媽咪遵守兩年前承諾,多左時間陪你, 陪你睇書(哥哥做功課中)、陪你出街玩(哥哥興趣班中)、陪你放學、送你回校(係學校活動,所以變左要陪你返學),我好珍惜每次同你單獨相處既時間。

每天接你放學,拖住你暖暖的小手仔,分享校園生活俾我知 (雖然有d係亂講,但聽完覺得好好笑),我一一放在心頭!!

學識扮唔開心 (跟足哥哥),不過一俾我踢爆就傻笑,哈!哈!

雖然你身型矮小,但就算健健康康,這已令媽咪都好開心,健康是無價。

慶幸,你愛錫你的哥哥,校巴ee對我說:「每次送貼紙俾佢,佢都問可否送多一個俾哥哥!」,而南瓜妹又會待哥哥回家後,會送上貼紙俾佢!

你除左唔願行、唔肯食飯、食手指外,媽咪都好滿意你既成長發展(咁細個,有乜滿唔滿意呀!?),妹妹呀!!若你改善埋,你真係無敵架,你要加油!!(我係唔係發夢中,哈!哈!)

每次聽到你既說話,都忍唔住笑 .......
去超巿買野,我:「我無錢買!?咁你有無錢!?」
妹妹:「我大個出黎做野就有錢架!」
我:「咁你大個先買!」
真係俾你笑死我!!


南瓜妹,你幾時先會愛上食呢!?


午睡:13:30 - 15:30
晚上: 21:30 - 07:15

緊排要我陪瞓,但你只係床上碌來碌去,你想點!?><
 
發展 
- 識中文字真係好叻,只係教左一次就記得哂!!
- 鐘意做功課(只係一D好簡單既練習),但每次都係臨瞓前話要做 ....... 其實只係佢唔想瞓覺囉!! 
- 識得串自己英文名(有次我無意中發現 ........ 點解佢識串!?我都唔知,不過你既英名文又真係好簡單)


返學

觀課日 (07/03/2017):

當天,我帶南瓜妹搭港鐵回校(之前我每次帶都係搭的士),足足用左40分鐘時間 (搭校巴只係15分鐘),不過南瓜妹好叻,全程都係自己行 (若你個小朋友成日叫你抱,今次肯自己行,你就會明白有多開心) .........

最攪笑係南瓜妹無端端講學校運動會口號!?仲要講左 5-6次。當然我信係真,因為無可能佢自己作出來 ...... 之後見到佢地做完早操(南瓜妹無乜做早操,仲由後面排行到前排,都唔知佢做乜 ><)後,學校仲教埋運動會口號喎!????竟然南瓜妹講到9成出來,原來南瓜妹有專心聽書(事後老師話只係教左3-4日)

事前已經同南瓜妹講,要專心上堂,唔好偷望我 ......... 當然最後都有偷望我幾次,但都可接受。雖然佢上當有點呆,但都有舉手回答問題(等老師示意先回答,不會坐係位講答案,都叫大聲回答),亦做足老師既指示,媽咪都好都滿意啦!!

仲攪笑係出去室內操場玩時,不斷同另一個同學一路玩、一路傻笑,我忍唔住問老師:「佢成日都咁傻笑!?」老師回答:「佢地平時唔係咁,可能因為今日你地係呢度啦!」玩既期間,南瓜妹跌左我前面,但我郁都無郁過,南瓜妹就自己起身,又自己走去玩 ....... 另一家長問我:「你都好忍得手喎!?(我諗佢係指我唔扶南瓜妹起身) 」我:「我平時都唔扶,由得佢 ......佢成日同阿哥屋企跌來跌,除非佢喊住要我抱,否則我都唔理佢!」

最後就後同校長傾下計,填問卷 .......

而我今次做左一個決定,就係等南瓜妹放學 ^^ (我從來無諗住接南瓜放學,因搭校巴 12:08 就到屋企樓下,如果我要搭港鐵回家,最快都要 40 分鐘,又未必有的士搭,無理由咁傻接佢放學架!??不過,有心就一定諗到方法 --- 就係叫 hd 楂車黎接妹妹放學!哈!哈!),就係咁 ...... 我就係學校入面呆等1小時。

南瓜妹見到我接放學一刻,開心到佢呢..........不過原來即使 hd 楂車,都唔夠搭校巴快 >< (校巴 11:50 開車,但接放學要 12:05 先接到),下次都係搭校巴吧!!


故事媽媽 (17/03/2017):

又係講故事 .......

之前已經同南瓜妹講,可否舉手答問題呀!?南瓜妹當然話會啦,結果.......

0 反應,唔單止南瓜妹無反應,連啲同學都無乜反應,可能我講既故事唔吸引,對他們來說又幾深 (呢本書係妹妹揀!),所以我都有少少唔開心,早知揀幾二本書啦!!

期待下次再講!!

其他
-  17隻牙
-  24.2磅(11kg) 


↑ 南瓜妹3歲生日當天,我地沒有特別慶祝,只係買左個蛋糕俾佢!!

妹妹,媽咪祝你:
「身體健康!」
「有個快樂既童年!」


P.S:為左南瓜妹既私隱,寫埋今個月後就留待4歲先再寫啦.......

沒有留言:

張貼留言