2017年3月24日 星期五

南瓜仔@K2 GAMES DAY

22/03/2017 (4Y6M3D)

又係一年一度既 GAMES DAY ......

前2日已經收到班主任既電話,話如果天氣唔好就會取消.......

由於地點距離我屋企好遠,所以一早就要出發,當的士去的一半時,已收到班主任 whatsapp 話要取消!!

唉,唯有回家吧 .........

當然,南瓜仔好失望,落的士時已經眼有淚光,我就俾左 mega box 既 巨型充氣大型彈床佢睇,話同佢去玩,佢就立刻開心哂!(小朋友真簡單)

但,佢地係開 1點,咁早.......去邊!?

當然係送南瓜妹上校巴,當南瓜妹係升降機門口見到我同哥哥,佢不知幾開心!!

之後就去表弟家玩 (平時公公送完南瓜妹,就去照顧表弟),不過佢地係分開左黎玩!哈!哈!


↑ 玩完就去 mega box ...........

時間仲好早,所以四周行下,去埋 宜家家居兒童樂園「歡樂波波池」玩 (開10:30),玩完就去食野!!

再行來行去,等到1點,終於有得玩啦 ~~~~~~

原本只可玩 5 分鐘,但由於無人排隊,所以南瓜仔玩左 15分鐘!!!

之後就回家,已南瓜仔亦係車上瞓左!!

好彩回到家佢仲瞓緊,咁我就可以休息一陣啦 ~~~~~~

去到 15:30,南瓜妹好醒目地黎揀我,妹妹見到我同哥哥,又係好開心 !!

而我呢個媽咪難得放假,就帶佢兩個去商場行下!

咁就過左我1天既假期啦!

沒有留言:

張貼留言