2017年3月29日 星期三

南瓜妹@K1大作戰 - 完結

有留意我既 blog  就知我係想入龍校 ......

唔好講之前要預備升小既野(如學術),只係報講座、聽講座、填表格、交表格,已經夠煩 ...... 因為唔只報1間,若沒有任何backup,又沒有信心報既學校一定收,咁報10間8間係基本!!

到面試啦,現在有d學校面試要一面試2次,甚至3次。(若好彩 10 間都有入到首圍,咁可能要 in 20 次)

而面試高峰期係9-11月,可能這幾個月個個星期都去面試,真係唔好講玩 ><

曾經聽朋友分享,面試期間病就慘 ........ 我朋友要小朋友打抗生素針,仲要去面試 (真心覺得好恐佈,不是小朋友健康最重要嗎!?不過我又明既,放棄左就無機會 ..........)

呢d已經唔叫大壓力,最大壓力係等收信,日等夜等 ........有 offer 當然好,但若收 reject 信,做家長心情總會有失落!?

加上小朋友已經識得乜叫面試,佢地都會知自己做得好唔好,即使家長唔俾任何壓力,我都相信小朋友係 feel 到的。

所以可以的話,最好唔係參加呢場「戰爭」,當然入左龍幼,唔代表一定可以直升上小學,甚至中學,但總容易過去考小學。(當然有家長有另外睇法,無論點,大家都係為左小朋友好!)


講完一大輪,講正題吧 ~~~~~~

南瓜妹 in 左 6 間,幸運地有間 2 個 offers ^^

收到第1個 offer 時,我已經好滿意 ...... (南瓜妹面試表現一般!)

呢間係表姐讀緊,口啤好好,而且富人情味,係一間愛心學校。

收到呢個offer前既上午,正正交左讀緊間學校交留位費(咁啱當天帶南瓜妹返學,我諗住親手交埋,點知職員叫我放書包度,我就放在書包度!)

我心諗:「唉 ....... 今朝仲交左添!」

放工,我檢查南瓜妹書包時,發現老師無收到張支票喎!??連個天都咁幫我,慳左$970!!


到收第2個offer ........

呢間入到既機會好微,但我有抱住一絲希望!!

臨收信前一個星期,我已經有點緊張 (hd 完全無囉,佢覺得我係傻傻地,點會入到喎)

到了收信日........

星期六早上,hd 帶了南瓜仔送興趣班,而我就負責帶南瓜妹上興趣班,我一落樓就去睇信箱,未派信 =.= (其實都知係未派),之後就送南瓜妹去上堂,我就諗住回家等郵差 (係唔係有點傻!?)

點知一返到去,我已經見到信箱有信,緊張中!

一拆信,真。係。收。左。

我好難唔開心 ...........

第一時間打電話俾 hd,但佢無聽電話 ><

第二件事就係分享俾好友知,但我實在太開心,忍唔住係 fb 分享 (平時我唔會咁做)

hd 回電話俾我,但佢叫我:「你平常心啦.......有乜咁開心!?低調啲 ....... 有乜好慶祝!?」(刪下一大埋我唔想聽既說話,但明明佢最鐘意就係呢間!?)

不過我都好快平伏心情,之後就接番南瓜妹放興趣班!


之後好多朋友都恭喜我,而佢地都問我:「點解會入到!?有乜秘訣!?係唔係有 "關係"!?」

除左幸運,就係幸運,同埋幸運!!(南瓜妹既運氣真的不錯)

沒有任何秘訣,因為面試當日問既問題好簡單,基本上好多小朋友都識答,只係小朋友肯唔肯答。

而事前我沒有做任何「練習」(我學會平常心!),只係同左南瓜妹講要做番好自己,要有禮貌。

我估........南瓜妹應該做到既野掛!?



有些朋友問我:「點解唔俾兩兄妹一齊同校讀書!?你咪好辛苦囉(指帶返放學、學校活動等)!」

理由好簡單,每個小朋友係獨立,我唔會因為就個大(哥哥)而放棄細(妹妹),反之亦然,我會選擇適合佢地既學校,而唔係方便帶佢地返學同放學啦,而記住學校活動,呢樣野都唔太難,因為我記性好,乜都放哂入腦(加上有whatsapp,好多時其他家長會提醒)

咁做,係因為我可以帶南瓜兄妹上校巴,接南瓜妹落校巴(午膳時間接) ....... 但就接唔到南瓜仔,因為佢返全日,唯有叫公公幫忙。(若沒有人手幫忙,同一間學校就方便好多)

當然佢地既學校最好唔可以距離太遠啦,所以幫南瓜仔報直資或私小時,都會考慮埋地點。現在就要煩哥哥升小,希望南瓜仔有同樣既運氣!GOOD LUCK ~~~~~~~

5 則留言: