2014年1月10日 星期五

南瓜妹@第1份禮物

9/1/2014 (27W1D)

估唔到南瓜妹咁快收到第1份禮物 ......

呢個朋友(舊同事)真係唔話得,離職已1年多,每次去旅行 (1年去幾次) 都會買手信俾我、HD同南瓜仔!!

S生,到時你結婚,南瓜仔會舉手做你既花仔,而南瓜妹會做你花女,我會快快教南瓜妹識行!! 

↑ 好可愛既口水肩同手套仔!!

↑ 呢份係我,「安產御守」

↑當然唔少得南瓜仔,可愛既畫簿!!


11 則留言:

  1. 你個舊同事真係好有心,还要咁快mark实兩兄妹做花仔花女^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好有心,所以我同hd都好感動

      刪除
  2. 好難得有咁有心嘅同事,其實已經昇華到朋友啦,我相信都係南瓜媽平時對人好先有依啲同事、朋友 :)

    回覆刪除
  3. 「安產御守」--> 好sweet o既手信!!!!

    回覆刪除
  4. So sweet, 非常有心又窩心 ^^ 。

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除