2014年1月1日 星期三

2013 回顧 + 2014 展望


2013 回顧

睇番上年既展望……..
1) 全家人身體健康、開開心心!!健康真是無價 ~~~~~
→  有一排我同南瓜仔一齊病,仲要病左好耐,特別係南瓜仔病,佢又唔肯食藥,見佢食藥自己都係心痛,南瓜仔你要健健康康呀!
2) 搬個大單位,現在多左南瓜仔同工人姐姐,南瓜仔既活動空間真係唔多,而且 HD 仲想多一個小朋友 (但唔會係短期內囉),梁先生,唔該你做多D野啦!! 
→  真係會多個小朋友,由我未有南瓜仔想搬個大單位,到現在樓價只有上升無跌過,唯有寄望下年!
   
3) 儲錢,雖然錢不是萬能,但無錢就萬萬不能!!其實我真的想做 FTM,但我都好明白將來用既錢會越來越多 (特別係教育開支),所以都係搵得一蚊得一蚊!!
→   雖然多左南瓜仔,但暫時開支唔算多左好多,最多係請左工人姐姐,所以都儲到少少錢,但儲來儲去都唔夠樓價升得咁快!!><
 
2014 展望

1) 身體健康,無野比健康重要,所以永遠要排第一位!

2) 搬個大單位,希望2014年樓價真係會跌啦,但由高位跌兩成都好高,跌三成我又覺得無可能,唉!!而另一個問題係我本來一心諗住搬去公司附近,等我可以好快回家照顧BB,但最近同朋友傾開,佢地話當然要搬係小朋友學校附近啦,最好係校網好,但我都無知南瓜仔/南瓜妹會讀到乜學校,咁點揀呀!??

3) 儲錢,有兩個小朋友,最大一定係教育開支,要繼續努力!

4) 南瓜仔、南瓜妹相親相愛, 我地決定生多一個小朋友,係希望小朋友多個伴,等佢地既生長更開心,希望倆兄妹會愛錫對方!!

14 則留言:

  1. Happy New Year &祝你願望成真﹗

    回覆刪除
  2. Happy New Year~~~~
    我同你嘅展望差唔多,都想搬個大單位! :D

    回覆刪除
  3. happy new year. hope your wish comes true

    回覆刪除
  4. happy new year!!~ 希望你願望早日達成!~

    回覆刪除
  5. Happy New Year~~
    你以上既願望我都一樣好想達成, 大家努力, 祝早日願望成真!

    回覆刪除
  6. 祝願望成真﹗新年快樂,過健康、幸福、甜蜜的2014﹗﹗

    回覆刪除
  7. 嘉路,新年快樂!話咁快又一年,時間過得真係太快,小高祝你願望成真,更上一層樓!一家幸福美滿!:D
    對,雖說有錢不是萬能,但無錢就真係萬萬不能,尤其有了小朋友開支更大,病一病又駛唔少,到了讀書用錢還要厲害,所以幾時都要有良好儲蓄習慣,有時我仲諗老人家年紀日漸增長,好多意想不到的事......無多少少錢旁身真係會怯,始終儲錢難,駛錢快!齊齊加油 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝!!!

      講得啱儲錢慢,用錢快

      刪除
  8. 嘩~ 我真係好OUT 呀 ~~~
    恭喜你啊~~~~

    回覆刪除