2014年1月16日 星期四

南瓜妹@第7次QE產檢

14/01/2014 (27W6D)

去到由自己做番「三步曲」-  驗小便量血壓磅重,我既體重已去到 50.6KG 啦,比上一胎重多左!!

今次唔駛等好耐就有得見助產士 .......

去到當然講番南瓜妹大左一周 (私家既超聲波相)、血糖報告(口頭講)!

現時南瓜妹生長指數係75-90%,係大B,但我身型細小,若要順產就會好困難,而助產士講明除非真係超超大B,否則一定要自己試順產,真係順唔到先會開刀!

最後結論係要 戒口!!(即係要少糖少鹽少油,即係乜都無得食,連我最愛既檸檬茶都要 CUT!! ),睇下會不會落番50%指數 .........

仲有12周,唉,咁都要戒!!

之後都係度肚、聽心跳、按肚,助產士話南瓜妹已經調左頭!

南瓜妹,你要乖乖,唔好玩臍帶,足月出世呀!!

自己
體重:50.6kg

13 則留言:

  1. 12星期好快過,最緊要母女平安﹗

    回覆刪除
  2. 好快就食得番架啦...忍一下啦!

    回覆刪除
  3. 我痛了12個鐘先生到,果時醫生話最後一個鐘都生唔到而就要用產鉗,最后都要用呀,都唔知係一仔頭太大定我唔夠力氣啊! 一仔爸無得剪臍帶添!
    總之忍一時(12周)就海闊天空啦!忍下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都痛左十多小時,都係無力生

      刪除
    2. 但南瓜仔最后都係順產生?唔駛用副助儀器生吧?

      刪除
    3. 順產,唔駛任何儀器,但有兩個助產士按我既肚,幫南瓜仔push出來

      刪除
    4. 你無力生,但最后都生到,厲害!
      我都有兩個幫手按肚,睇到我心驚膽跳,心諗咁按法唔会整親bb嗎?但又真係唔会!

      刪除
  4. 嘉路,忍呀!好番就咩都吃得,加油媽媽 ~

    回覆刪除
  5. 乖乖地忍下口...好快就解禁架啦, wakaka~

    回覆刪除