2014年1月9日 星期四

南瓜仔@第5次剪頭髮

06/01/2014 (15M18D)

南瓜仔頭髮長得好快,本來諗住天氣凍,唔好剪住,但可能真係太長,南瓜仔好似好痕咁,而且快快到新年,都係要剪頭髮!!

頭三次都係屋企幫佢剪,但因為要 in 學校,唔想剪得太核突,上次(09/2013)都係帶南瓜仔出街剪,南瓜仔仲好定咁俾哥哥同佢剪添 ......

但上次剪既髮型屋已倒閉,唯有找過另一間,點知今次南瓜仔喊到九彩,全程無停過喊,俾星星餅、俾玩具、睇短片全部都唔得,最後唯有「喊住剪」!!

HD全程抱住佢剪頭髮,但當南瓜仔剪完後,南瓜仔唔肯俾爸爸抱,直至返到屋企都唔理爸爸,南瓜仔仲追住我,要我抱,彩到唔彩爸爸 ......

HD:「你睇吓,剪得唔靚(南瓜仔勁反抗),我都話係屋企剪,你睇下阿囝喊成咁,又花錢,又唔好 ........」(刪下一大埋話我既說話)

到食粥既時候,都係勁喊,我好不容易先氹到佢唔喊,點知 HD 一再出現,南瓜仔又喊過 ......

HD 不知幾心痛,仲同我講:「你現在開心啦,阿囝唔理我啦!」

我:........... (關我乜事呀!????)

好彩南瓜仔食完粥就唔記得左之前既事,仲主動同番 HD 一齊玩  ......

小朋友真係變得快!!

↑ 剪完,爽哂!哈!哈!

返到屋企勁多頭髮係件褲度,好彩有個除塵轆,好快就洗理哂所有頭髮,仲可以當玩具俾佢玩添!!

12 則留言:

  1. 哈..佢嬲爸爸帶佢去剪頭髮, 好攪笑呀!!
    不過剪完都幾爽幾靚仔丫~

    回覆刪除
  2. 南瓜仔唔理爸爸, 爸爸太傷心先會o係媽媽度出氣~~~
    好彩南瓜仔咁快唔記得同返爸爸玩啫...XD

    回覆刪除
  3. 估唔到南瓜仔會嬲爸爸,好彩佢咁快落咗度氣肯睬返爸爸,唔係爸爸實傷心死

    回覆刪除
  4. 剪完髮,好靚仔!
    南瓜仔又点捨得嬲爸爸咁耐呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實剪得唔靚,但咁喊法……算係咁

      刪除
  5. 南瓜仔一樣咁靚仔呀!
    南瓜仔轉左髮型師就咁喊法?呀,我唸起見過黃埔kids zone有間髮型屋,張櫈好似木馬咁,對正前面又有個screen睇電視,唔通要咁樣先可以坐定定?

    回覆刪除
  6. 哈 ...南 瓜 仔 嬲 daddy好 搞 笑 ! hd下 次 一 定 唔 會 做 醜 人 喇 ~~XD

    回覆刪除