2014年1月14日 星期二

南瓜仔@N班大作戰(二)

加埋上次既結果 (現時為止 in 左10 間,1間放棄面試,5 offer(s),3 waiting(s),1 rejected,1 待覆),但南瓜仔越 in 越差,係唔係 in 得太多呢!?仲有5間未 in,5間(其中一間可能無得 in,因為佢地寫明 in 大 b先) 都係心心儀地學校........希望南瓜仔快快回復正常啦!!

16/11/2013 (13M28D)

(七) 德福幼稚園 - 廣東話面試

一早出門口,同南瓜仔食埋午餐,仲俾佢瞓番個午睡,但我地都早到,俾南瓜仔係學校公園玩一陣,南瓜仔不知玩得幾開心,點知臨  in 前抱起佢,佢就勁扭!!

只可1家長陪同,由 HD 陪佢面試,我就出面等 ......

面試內容:拎水果 (唔係拎,仲拋落地)

南瓜仔最後連拍手、BYE BYE、飛吻都唔肯做!

結果:waiting


30/11/2013 (14M11D)

(八) 東華三院香港華都獅子會幼稚園-  廣東話面試

由我一個去,HD要返工,而早上又要帶南瓜仔去銅鑼灣打針,再去 in 學校,南瓜仔全程都無瞓!!

呢一間有帶BB車,但都好唔方便,這天又凍,南瓜仔又著多衫,去到學校門口就要收車,首先要抱起南瓜仔,放係地下先,又要睇住南瓜仔,之後要咩番個背囊 (要收車嘛),仲要去排隊報到!!

第一部份,老師拎公仔同佢地握手/拍手,但南瓜仔全程無反應,乜都唔係做 ......
第二部份,玩玩具,但都係無反應,期間老師同我傾計,問誰人照顧佢!

in完,一上BB車唔夠3分鐘就瞓左,可能太攰掛,係唔係咁,所以全程無反應呢!? 

呢個學校雖然唔係名校,但網友們對呢間學校評價十分好,唔好以為"村校"容易入,因為佢地收生不多 (PN班),只收26人,但申請者超過三百多人,所以都係十幾個小朋友得一個入到,同名校一樣難入!!

結果:waiting


30/12/2013 (15M11D)

(九) 約克國際幼稚園 - 廣東話面試

佢地安排全部都係平日,所以我一共請左2次假,第一次係去聽介簡會!

去到仲早,俾佢係學校公園玩,點知就出事 (無汲取 in 上次德福經驗,應該唔好俾佢玩).......

玩完唔肯入課室,勁扭,HD就抱左佢出課室,安撫完再入,但都係扭,最後我俾左餅餅佢食,佢先安靜!!

第一部份:廣東話,問下南瓜仔日常生活,由我作答,問點解揀呢間學校、南瓜仔最叻既地方,我就覺得答得幾好,因為我係「吹水」能手!!

第二部份:廣東話,我同HD一齊陪同,佢地有六樣測試題目 (波、水果、交通工具、身體、入形狀、疊積木) 俾我地揀,HD 揀左波、水果、指身體,呢3樣南瓜仔一向都做到,可惜 .....

波 - 碌俾媽媽,做到!
水果 -玩玩下咁,都唔係拎 (後轉交通工具,都係唔肯拎,屋企出街都係指!)
指身體 - 完全唔指囉!!

南瓜仔不斷指住塊壁報,都知佢指乜東東!! > <

最後都有同老師BYE BYE 同飛吻!!

雖然有網友話呢間學校乜學生都收,但我就覺得唔係容易入囉!!

正當係我 ek 睇,一黎收到 N 班,一黎收到 2015年K1時,我收到竟然係「特別情況」.......

「特別情況」:是指在招生面試過程中面試老師認為應該被取錄之學生,但由於小朋友在入學考試中,其表演未能得到真正發揮及未有準確地反映他們真正的智慧和未來的學術表現。(封信係咁寫,我個人覺得似 WAITING囉 ><)

我要2月出席佢地既小組會議先決定收唔收南瓜仔 ..........

結果:待覆


04/01/2014 (15M16D)

(十) 綠茵英文(國際)幼稚園(常寧路) - 英文面試

in 得好早,去到學校仲未開門,經過上幾次經驗,都係唔俾南瓜仔自己走來走去,所以全程都係 HD 抱住直至學校開門!!

第一部份:原本只可1位家長陪同,但佢地見我大住個肚,所以俾哂我地2個一齊入去,首先由一位英文老師唱歌 warm up,但南瓜仔好想逃走,唔坐定定,最後要放佢係我既大脾坐,佢先肯坐,之後就係普通話老師講故事!!

第二部份:可2位家長陪同,入面有三位老師(我估1英文、1普通話、1廣東話),原本我俾南瓜仔自己揀,但HD示意揀英文老師 .....

面試內容:(英文)入類似形狀既玩具,之後叫南瓜仔俾積木俾媽媽、爸爸、老師,最後係 clean up,全都都做到哂!(都算係好簡單)

之後就問我地南瓜仔日常生活,如:可否自行如厠、可否自行進食、一日幾多時間陪佢玩等問題!

因為佢地既評分表係放我地面前,除左得1格係中間外,全部都係最高分,應該 in得不錯掛! 

呢間係我住果區,又報左名,又收細B、又幾出名全日制學校 (我係報左3間(我住果區)全日制,但有另外 2間已 CUT 左全日制,都係收左南瓜仔 PM OFFER),因為南瓜妹就出世,若南瓜仔可以入全日制的話,咁就工人姐姐就無咁辛苦!(我仲報左 2 間跨區全日制,未 in,但佢地都係收哂大B)

結果:offer


12/01/2014 (15M23D)

(十一) 嶺南幼稚園(小西灣)

呢間係一早就報名,當時我係乜都報,呢地方都無理 ......

但呢間真係太遠,交通唔方便 (唔係港鐵沿線),無校車,即使收左都無可能讀,而且南瓜仔這天要返 playgroup,都係算了吧,放棄!!


4 則留言:

  1. 小朋友咁細,面試真係好講心情, 一唔夠瞓就乜都唔做, 所以真係唔夠瞻只報2,3間, 一陣唔好彩失水準咪無書讀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得報得太多,有些學校in左都唔讀,所以k1唔會報咁多

      刪除
  2. 綠茵係咪之前你地要通宵排隊果間嗎?咁你係咪會揀依間呀?

    南瓜仔好叻呀,肚B in左一間,收左就冇再in其他啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 交左30蚊留位費唔想唔去,咪當去玩,哈

      刪除