2016年5月3日 星期二

親子好去處@蒲崗村道單車公園

連續三天假期,不過呢三日都係同表兄弟姊姊玩 ........

第一日:hd 要返工,中午就約左表妹(姐)黎我屋企,表妹(姐)食完飯就回家午睡,不過呢幾個小朋友仲未玩夠,所以晚上我就去妹(姐)家玩,仲叫埋表弟一齊黎添!

第二日: 早上,南瓜仔學游水,游完就回家休息一陣(hd 都係不在家),再出去食 lunch。黃昏時就帶左南瓜兄妹去圖書館 + 公園玩。晚上就去婆婆屋企,我地六表兄弟姊姊一齊玩 (年齡 5.5-0.5歲),大人終於休息15分鐘,期待1年後,大人可以休息150分鐘!哈!


02/05/2016 (43M13D)+(25M11D)

唔知你地有無 tango,南瓜兄妹成日同表弟 tango (係表弟成日打俾佢),南瓜仔每次都話要睇佢地既龜(屋企都有龜,都唔明點解要去人地屋企睇!?),仲好幾次都要去表弟家 .......

咁就約埋表妹(姐)同公公婆婆一齊去!!


↑ 唔...... 明明話去睇龜,不過睇左唔夠1分鐘,就去玩玩具!哈!

玩完一陣,就去公園玩啦!!


目的地:蒲崗村道單車公園

呢個公園都幾大,環境都不錯!

而且四周都有「滅蚊機」(我好怕有好多蚊既公園),不過我都幫小朋友塗上蚊怕水!


↑ 對於小朋友黎講,有得玩就得!!

吹下泡泡,去下遊樂場,已經放左佢地好多電啦!!

呢度有個單車公園,仲有單車租 ......

雖然大家都好自律地順時針踏,但部份小朋友/大人都踏得比較快,對於初學者、踏得慢又要家長陪既小朋友就要多加小心!!

放左電1小時多,我地就去飲茶,之後就回家休息!!

4 則留言:

  1. 有得租單車踩又幾好喎,最正係有滅蚊機,啱晒妹豬呢啲超野蚊嘅人,有機會同佢哋去吓先

    回覆刪除
  2. 有咁多小朋友一齊玩, 就算無野做都好開心呀!我兩個都好中意同我家姐個仔玩,因為差不多年紀呀!

    回覆刪除