2016年5月31日 星期二

親子好去處@大拗門/香港體育學院

29/05/2016 (44M10D) + (26M8D)

呢一日行程好豐富!!

早上,南瓜仔就去學游水,之後就去商場行街 + 食午餐,就回家午睡。

臨瞓前,南瓜仔同hd 講想去放風箏,hd 話天氣好先可以去玩!(原本前一日話去,但突然落大雨,所以取消左)

hd 見天氣麻麻就計劃去香港體育學院既「2016 香港殘奧日」,就同南瓜仔唔去放風箏,南瓜仔就雙眼有淚光同我講:「爸爸話唔去放風箏,我好想去!」(呢個小朋友,唔知點解開始唔狂喊,只係雙眼有淚光.....其實係好事定唔好事呢!?)

我:「咁你同爸爸講,你真係好想去放風箏啦!」

南瓜仔(雙眼仲有淚光):「爸爸,我真係好想去放風箏......」(其實仲有黑雲,但又見到有太陽)

hd 心軟,就話去放風箏,南瓜仔開心到呢 ~~~~~


目的地:大拗門

南瓜妹突然轉性,全程都係自己行 (係我衰,成日做慈母,佢叫我抱就抱佢,攪到佢勁懶)!


南瓜妹就鐘情吹泡泡 .......

hd 就將風箏放上天後,就同南瓜仔一齊玩!

個風箏越飛越高,高到睇唔到個風箏,南瓜仔就無興趣 ><

由於飛得太高,hd 要收回個風箏要一段時間,我就叫南瓜仔同爸爸一齊,我就帶南瓜妹慢慢行返出口位,點知南瓜仔講:「我幫左爸爸好耐!」(完全無幫過hd)

咁我就帶南瓜兄妹慢慢行啦,南瓜妹就全程要南瓜仔拖住行,而南瓜仔都好乖咁拖住妹妹,見住佢兩兄妹拖住,比什麼乜更甜!!

南瓜兄妹玩下又行下,為左鼓勵南瓜兄妹行,我就講:「我地行去小食亭買雪糕!」

南瓜仔:「但爸爸唔俾 ....... 不過呢度無 cam,爸爸睇唔到我地!!」

我:「但我地都要誠實同爸爸講架,唔可以唔同爸爸講!」

行到終點時,hd 亦到黎到,我都買左雪糕俾佢地食 (我就中暑,要買水飲),但我只買了一支 甜筒....... 呢兩個小朋友都爭住要拎 (點解唔買兩支!?因為我唔想佢地食咁多囉!),最後都輪住拎10秒,佢地就係車食,無左要照顧佢地,最後我連水都無飲到 ><

咁我就出發去香港體育學院啦 ~~~~


目的地:香港體育學院 (2016 香港殘奧日)

呢個活動係兩年一次 .....

南瓜妹就龜速咁行,我見時間無多就話抱佢,南瓜妹:「我乖,我自己行,唔駛抱!」><

當然南瓜妹肯自己行係好事,但佢真係好慢......行下又停下,我仲被蚊狂咬 ><

由於我地去時已經差不多閂門,所以只係玩左其中一個活動 -- 盲人門球



首先義工將南瓜仔對眼遮住,叫小朋友用耳朵聽聲音,之後就用手指出聲音方向......

之後就試玩盲人門球,不過南瓜仔就偷望囉!!(之後我就教育南瓜仔,叫佢要小心保護對眼)

玩完呢個後,就四周影下相,因為呢度平時不會開放,下次可能要2年後了 ~~~~~

晚飯時間啦,沙田新城巿人多到呢 (一田大減價中)........

間間餐廳都爆滿,有間仲同我講要等2小時,最後我決定去大快活就算,起碼唔駛等咁耐!!

食完飯行左一陣,就回家 ........


P.S:「最佳防蚊產品」係邊款!?

答案係 --- 我!!!!

南瓜兄妹同我都係搽同一款蚊膏、同一款蚊貼,但南瓜兄妹一粒蚊都無,但我就有10多粒,而 hd 用都無用,但都無事,都唔明點解只咬我,唔咬 hd ><

2 則留言:

  1. 見到南瓜仔眼有淚光咁話想去放風箏,笑左,小朋友真係好純真,好開愛呀 ^^

    回覆刪除