2017年4月7日 星期五

南瓜仔@小一大作戰 - 序

攪掂完南瓜妹,又輪到南瓜仔啦,不停既大作戰 .........><

南瓜仔既優勢:
1) 幼稚園係半龍,有90%可升其小學 (可惜唔係心儀)
2) 我既母校 25分 或 hd 母校 20 分(官校)  - 仲未諗清楚揀邊間自行分配

基本上都有 backup,所以壓力唔算大,慶幸上當年幫南瓜仔揀左半龍校,亦慶幸上當年我地既父母俾我地入讀一間不錯既津小 ^^

但我地都俾南瓜仔試下更好既小學,所以報考小學既遊戲都要參予 ><

啱啱過左既家長日,班主任講左兩句評語:
第一句:「佢係讀書既材料」
第二句:「佢係唯一一個,我無野講既學生,佢無論邊方面都好好!」

我亦問班主任,南瓜仔可否原校升小學!?班主任答:「一定得!」

我聽完都好安慰(南瓜仔係細b,全班第二細,班內仲有超大b),但就不能自滿,始終都係一個4歲多既小朋友,仲有好大既進步空間!

我好清楚明白,呢個只係校內既評語,我亦知「一山還有一山高」,現在既小朋友真係好勁,南瓜仔所讀既學校又不是什麼名校 .........

而且即使校內成績好,唔代表佢面試表現好,最後都係靠南瓜仔本身臨場表現。

現在大概都諗都報乜學校,雖然呢場大作戰好難打(間間都係幾千人爭百多個位),但都同自己講要「平常心」!

南瓜仔,加油呀!!!

希望南瓜仔同南瓜妹有一樣既運氣 ~~~~~~~~

1 則留言: