2017年4月24日 星期一

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 1

13/04/2017 (4Y6M25D + 3Y23D)

因為知道要晨咁早起床,所以前一天只安排45分鐘午睡,晚上就可以早點瞓,第二朝就可以 06:00 起床!!

照原定時間叫醒佢地,刷牙、洗面、換衫,無食早餐,因為怕佢地食完搭的士去機場會嘔,加上無咁多時間俾佢地食!!

07:15 就到機場啦 ~~~~

攪哂 check in ,影左幾張相就入閘,入左閘就買左個包俾佢地食!!

↑ 上飛機啦,由於我地買機票時已經劃左位,所以佢兩個可以坐窗口位 ........ 不過原來佢地鐘意我地一家四口一齊坐多啲!哈!哈!

起飛不久,兩個小朋友就瞓左啦,我都可以休息一下!

瞓左1小時左右就食飛機餐,食完之後南瓜仔就好投入睇電影,而南瓜妹就同我畫下畫,好快咁就要落機!!

落左機,就去買火車票,就出發去酒店........

hd 揀左新宿站既 hotel gracery,呢間係新酒店,夠哂新淨,不過房間就細左啲,連續6晚都係呢間酒店,因為轉酒店好煩,二拖二,仲要拎埋行李就好煩!!

之後就出發去玩啦 ........

tokyo skytree:晴空塔


↑ 我地去左玩兒童溫泉波波池,兩個小朋友一睇到波波池,雙眼都發哂光,玩得好開心,不停聽到佢地既笑聲。

而我呢!?我就享用按犘椅 .....休息下!

P.S:hd 唔係好主張去波波池玩,佢覺得呢啲香港都有,駛乜搭飛機黎玩喎!?anyway,佢最後都有安排俾小朋友!

tokyo skytree:晚餐


↑ 由兒童溫泉波波池職員介紹,叫乜名就唔記得,但食物都好好味!!

tokyo midtown:睇夜櫻


↑ 睇夜櫻,呢個季節黎日本,睇櫻花係指定動作!!而睇夜櫻係有時限,好似只得10左右,所以 hd 話一定要黎睇,否則就無機會。


去到呢一度,我已經好累 ....... 但咁啱又見到超巿, hd 就話要買定明天既早餐同士多啤梨俾小朋友食。

之後回到酒店已經 23:00 多,我就負責攪行李(因為幾二日要去滑雪,要預備雪褲/頸巾/毛絨等物資), hd 就同兩個小朋友去洗手間、沖涼同刷牙!

到大人沖完涼,已經係零晨一點,明早仲要 05:30 起床去滑雪添!!

8 則留言:

  1. 夜櫻好靚呀!
    零晨一點瞓,5:30 起身,睇見都覺攰啊!你哋好犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好犀利,最強係小朋友

      刪除
  2. 5:30起身,你哋仲要帶住兩個細都仲可以咁早,真係好堅﹗

    回覆刪除
  3. 我平時去都唔比anki食早餐!食真係有排食!我月中去!要參考你先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好辛苦既行程,唔好參考啦

      刪除