2017年4月20日 星期四

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - 序

六年啦!六年啦!六年啦!我(地)終於可以飛啦  ~~~~~~~

不過要遷就小朋友(學校)假期,同埋我既大假又所剩無幾,唯有紅日果幾日去,咁都幾"貴",只係機票連酒店已經要三萬多 ><
 
行程由 hd 負責,我地三隻鴨仔只係跟住 hd 去!哈!哈!(不過我見到老公計劃既行程,真係想暈係度,希望回港仲有半條人命啦!)

行李就由我負責,見到啲野真係唔想去執,日本既天氣溫差又大(9-22度),我地又要去滑雪喎,雖然已經唔駛帶尿片、奶粉之類既東西,但都係未出發,已九成滿 ........我諗,我去到都唔駛去買野啦,買左都無位放 ><


呢個行程,對我來說係一個好大挑戰!!

- 二拖二
- 無BB車
- 搭火車 (唔係自駕遊)
- 背住一大袋野:外套、後備衫、水等等
- 最早5:30起床,最遲6:30起床
- 最早22:30返到酒店,最遲23:30 (仲幫小朋友沖涼同刷牙後,大人先可沖涼)

只係睇到呢度,係唔係覺得好大挑戰呢!?未算 .......

最大挑戰係小朋友係火車瞓左,我地hd一人抱住一個,因出發地點去到目的地,搭火車係要轉車,唔係行去對面線轉,係要出左閘,行去另一個火車站搭車,唔係行幾分鐘,係行十幾分鐘先到!(最慘係佢,兩個係火車瞓左,但無位坐 >< .........好彩既話都有人讓座,但真係唔多囉)

但由於我體力有限,我無可能長期抱住南瓜妹(要俾hd抱),所以即使南瓜仔瞓左,我都要叫醒佢(除左要轉火車外),全程都係要佢自己行(仲要無扭計),我就拖住佢,有時要趕火車,南瓜仔加快腳步(甚至要跑)。

雖然我地唔係買好多野(但都有買),部份已經放唔哂入入背包><,唯有手拎啦,hd就抱住南瓜妹(等南瓜妹行,應該天光),但雙手已經無得拖住南瓜仔,我就叫南瓜仔捉住我背包條繩,跟住我行(當然係室內,又唔多人既時候,過馬路就一定會拖住佢),睇到呢度,我真心覺得南瓜仔好乖!!

行程:

day 1:香港機場>成田機場>酒店(Hotal Gracery)>晴空塔及兒童溫泉波波池>tokyo midtown 睇夜櫻
day 2:滑雪>railway museum>增上寺>東京鐵塔>放煙花
day 3:富士急 thomas land>富士山河口湖
day 4:明治神宮>上野動物園>上野東照宮>上野公園>sanrio puroland>pokemon center mega tokyo
day 5:東京都中央巿場>淺草(著和服)>日本科學館>legoland
day 6:tokyo disney sea
day 7:皇居及二重橋>東京消防博物館>成田機場(行商場)>香港機場

最勁係乜!?係我無行過任何商場,連藥房都係入過去買膠布 (因南瓜妹手指流血 ><,否則連入去機會都無)

回港後,真係攰到死,但我第二日仲要返工(無法啦,唔係仲有好多大假)!!

4 則留言:

  1. 哇!我諗我要改改行程!爸爸好偉大!我一日預4個鐘比小朋友玩咋!機票連酒店要三萬多!好貴呀!

    回覆刪除