2017年4月28日 星期五

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 3

15/04/2017 (4Y6M27D + 3Y25D)

可以遲30分鐘!哈!哈!

大人就 06:30 起床,小朋友就 07:00 起床(都係同返時時差不多起床,只係佢地夜瞓左)

我地係便利站買左早餐,一路行一路食,係唔係好爭取時間呢!?

由新宿去富士急,大約2小時車程,兩個小朋友係又火車上補瞓!!


富士急樂園: thomas land

呢度天氣就比較新宿凍 .......

南瓜兄妹就買任玩套票,我都hd 只買入場費 (若要陪玩機動遊戲就要另加 200-300 yen 一次,hd 話咁係平啲喎,唔知係唔係真),南瓜仔一見到 thomas 已經十分興奮!!


↑ 呢度真係好啱南瓜兄妹既年紀玩(我只係影左少少相 ,其餘都係hd 影,所以無相係手),因南瓜兄妹未夠高 (要120cm),所以要成人陪玩,而我 ....... 玩都想嘔 (我真係唔轉得!),之後陪玩既重任都係交俾hd!!


富士急樂園:午餐


↑ 我地就係園入面食午餐,食物都係麻麻!!(而我只想瞓,所以想食野無乜興趣)

之後南瓜仔就話要玩摩天輪,因為我地無俾錢任玩,所以要另外付錢,都幾貴(唔記得幾錢了),只係轉左一個圈,不過就望到富士山景囉!

之後搭火車去下一個景點啦!!


富士山河口湖:河口湖櫻花

搭完火車,再要轉巴士去! 

上到巴士無位坐,好彩有個香港人讓座俾我,我就兩手抱住兩個小朋友(可想我既臂力有幾強勁),因為佢地搭搭下巴士瞓左!

落左車,佢地仲瞓緊,咁就去左附近餐廳休息下 ........


↑ 甜品都未黎,南瓜仔已經醒左,而南瓜妹就食食下先醒!! 

呢個行程係老公主打,但可惜去到時櫻花未開,失望當然有 ........  但都無法,起碼都影到富士!!(hd話,去東京無可能唔睇富士山)


↑見到富士山,當然又係影相啦!! 
 

富士山河口湖:纜車

去到時都排長龍,好似排左30分鐘!!

兩個小朋友都乖乖等纜車 ......


↑我地上到去影左一陣相,就要搭纜車走人 ..........

兩個小朋友係火車又瞓了!!

其實我未上車前已經好想去 vee vee,但 hd 話要趕火車(只剩下5分鐘,否則就要等1小時),咁都要上火車 .........

過左1小時後,我問hd幾時落車,佢話仲有1小時,天呀!我真係忍唔到咁耐,突然 hd 講 :「火車上咪有洗手間囉!」

我就快快搵洗手間.......呢個人,咁遲先同我講!=.=


新宿:晚餐 - 機丸水產

返到新宿差不多 20:00,所以係時候食晚飯 ........



↑ hd 話好出名,嘩!真係幾好味喎,而且價錢仲唔貴添 (仲有一個炒飯俾南瓜兄妹食,無影相)

食完就返酒店,但都要 22:30!!

呢兩個小南瓜,係車瞓都太耐,夜晚又唔瞓 ......... 攪攪下又零晨,但我已經好攰啦!

2 則留言:

  1. Thomas land我都有諗過來緊帶仔去,但地點太遠啦應該唔會成事

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果唔去富士山,Thomas land 就唔好去

      刪除