2017年4月26日 星期三

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 2

14/04/2017 (4Y6M26D + 3Y24D)

大人就5:30 起床,小朋友就06:00 起床 ......

南瓜妹出世至今,未試過叫佢起身佢會喊,今次係第一次 ........ 好明顯係唔夠瞓 ><

同佢地換哂衫、刷牙、去埋洗手間就出發!!

去滑雪場大約要2小時車程,小朋友就可以火車上再瞓下,而我都一齊瞓著,hd 應該無瞓,因為佢叫我地起身!!


Gala 湯澤滑雪場

去到就要租雪鞋、手套、雪橇 (成個行程,我全部費用都唔知,我只係「鴨仔」),之後就搭纜車上去滑雪 (其實係玩雪橇)!


↑兩個小朋友,一見到雪就笑了出來,兩兄妹仲自整雪球拋向 hd 同我,我已叮囑多次唔好拋向面,但呢兩個小朋友太高興,聽唔入耳 ><

玩雪橇啦 ~~~~ 滑落黎可能10秒,但行上去就唔係10秒,行左兩次我已經無力,唯有 hd 陪啦!!

最後又再玩雪、試下砌雪人,但砌唔到!哈!哈!

留左兩小時左右就走人啦!!(小朋友唔適合玩咁耐)

兩個小朋友係車度又瞓過,而我呢!?我都瞓埋!哈!哈!


大宮:大宮鐵道博物館


↑ 去到當然係楂火車,我就同南瓜妹一齊組,但南瓜妹玩玩下 stop 左個掣,我捉都捉唔切南瓜妹隻手,職員再咪叫唔可以停 ......都幾瘀下!哈!哈!

而南瓜仔呢? hd 話全程都係南瓜仔自己玩,唔駛人幫 (我都係覺得4歲以上去旅行係最好!)

之後就食午餐,叫左兒童餐俾佢地食,主要係有架火車既餐具!

再去博物館睇下,不過對我來說都無乜特別,但南瓜兄妹就樂在其中,又上火車睇,又跑,又講:「哥哥,呢度呀,你快啲黎睇!」(其實有乜好睇呢!?)

食完就搭小火車,不過架車都幾細, hd 都坐得幾辛苦!哈!哈!

最後就去模擬火車,但就要排隊,南瓜妹就無興趣,四周圍行 ..... 咁就俾南瓜仔玩啦!!(我唔記得問南瓜仔玩成點添!)

走人啦,又搭火車,兩個小朋友又瞓過......


東京:增上寺


又見到櫻花,仲可以影埋東京鐵塔添!

hd 影完又影,再影,影到我都唔想再影,哈!哈!

(hd 講什麼什麼德川將軍家所,我無理佢 ...... 我都唔識佢,更無興趣!)


東京:東京鐵塔

hd 有佢獨立見解,就係去到東京鐵塔,無理由唔上去睇 ........ 地標嘛,無去過點叫做去過東京!?(即係日後問南瓜仔去左日本睇左乜,係想佢答得出東京鐵塔,唔係話去玩波波池)

上到去,真係無乜好睇,而且仲好多好多人添!

不過佢地可以由搭頂望落搭底(其實有好多塔都係咁睇),而且黃昏景又真係幾靚既!!


晚餐:

係鐵塔內,是但揀左一間餐廳食,味道太差了,不提也吧!!><


郊區:放煙花

因為要放煙花(唔好問我點買,因為去到酒店時,職員俾左箱野 hd) ,所以要去效區先可以放 ><

黎呢度,真係山長水遠,搭完1小時火車仲要轉的士去!(hd 用佢有限既日文同司機對話,因為司機唔識講英文,我只係車上聽佢地有對話,但我唔知佢地講乜!?司機好似好迷網咁,都唔知明唔明我地想去邊!?唔理得咁多,總之最後都去到目的地!!)

南瓜妹就樹態上身,點都唔肯落地,我想玩都玩唔到 ><


南瓜仔呢!?可能佢怕俾人拉 ( hd 無拉拉講會有警察拉),又或者怕火花,佢只係肯 hd 陪同下掂下支煙花,但要講:「我唔想玩啦,快啲走啦!」

我諗hd有點失望,咁辛苦先黎到,但兩個都好似唔想玩咁,哈!哈!

所以我地都係逗留左20分鐘意走人,之後就回酒店啦!!

返到酒店又23:00多,攪掂完兩個小朋友,佢地竟然唔瞓,攪到12點多先瞓,佢地既精力係唔係無限架!?

6 則留言:

  1. 你老公好好啊plan好晒啲行程~~~

    回覆刪除
  2. 我都有諗過東京鐵塔到此一遊!不過諗住唔上去!因為之前兩公婆去過無咩特別!😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京鐵塔真係無特別,只係小朋友第一次去,老公覺得必去

      刪除
  3. 煙花喺日本好多地方都有得買㗎

    回覆刪除