2017年5月5日 星期五

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 5

17/04/2017 (4Y6M29D + 3Y27D)

大人就06:30 起床,小朋友就07:00 起床 ......

原本睇相撲,但最終無得睇,改左去去中央巿場!!


東京都中央巿場

晨咁早就黎,我真係好想試佢地既刺身,但無奈 ....... 拖住兩個小朋友係食唔到 ><


但就食左玉子,又真係幾好味!!

最好味係桃味雪糕,值得推介 ~~~~~~

當然不忘買下手信!(但其實啲野都幾重 ><)


淺草(著和服)

租和服係一早網上book(淺草愛和服),我就無興趣著和服 (唔好問點解,我真係唔鐘意)

南瓜仔一早就話要著綠色既和服,可惜沒有佢既SIZE,唯有轉著藍色!!

南瓜妹就著粉紅 + 綠色,但呢套唔似傳統和服,傳統和服又係無南瓜妹既SIZE........

沿途,實在有太多人讚美南瓜兄妹,個個人都話佢地可愛,仲要同佢地影相添!哈!哈!

南瓜妹:「媽咪,點解你唔著和服!?」

我:「你有無見過有人著住和服抱小朋友!?」

南瓜妹:「係喎!」

我:「咁你駛唔駛我抱!?」

南瓜妹:「咁你唔好著 ..........」

我 =.=

我地行下淺草,影下相,就去食午餐、食雪糕!


午餐:

文子燒,我就唔多欣賞啦,但老公話要試下喎!!


最後去換和服啦,但最不幸既事發生 ><,就係我同南瓜妹去洗手間時,唔小心夾到佢手指,流哂血 ........

南瓜妹應該好痛、好痛、好痛,因為我話請佢食糖,佢都話唔食 ><

職員俾了膠布我地,但南瓜妹都係不停叫住好痛,啲眼淚未停過,內疚既媽咪:「對唔住,媽咪下次會小心啲,媽咪抱住你,你唔好喊啦!」(一個無力既媽媽就全程抱住佢,直至佢瞓著為止)


日本科學館

原本係係豐田megaweb,但去到時無開,老公就轉去科學館(都係佢做足功課,點解話轉就可以轉!?)


估唔到南瓜仔咁有興趣,特別係迪士尼美術展,雖然全部都係日本,但對南瓜仔來說,有公仔睇就得!!

再轉去下一站,因為落位微雨,所以就搭的士去 ~~~~~~


legoland

可能係平日,基本上無人,所以都唔駛點排隊玩!

我地首先聽3D電影(日文),原本南瓜妹睇得開心,但睇睇下就驚,之後就係咁攬住我!!

再去上 workshop (教砌 lego),但都係全程係日文,好彩有埋電視教點砌,唔係南瓜仔應該唔明佢做乜!!哈!哈!

之後又去玩,不幸既事又發生,就係南瓜仔玩玩就跌低左,個咀流血 ><

不過南瓜仔有得玩,好快就忘記痛楚,又好快投入去玩!!

今次就無買任何野,因為價錢同香港差不多,無謂拎餐死,對嗎!?


晚飯:

今餐係南瓜仔話要去食麥當奴 ........ ><


因為有車仔換,南瓜仔已經講左兩日,所以走唔甩!哈!哈!

仲俾我地見到有超巿,都係買左士多啤梨同蘋果汁俾小朋友!


走既時候已經落住雨,好彩我地一家四口都著住有帽既風褸 ~~~~

去到新宿,啲雨無停過,仲越落越大,但我不忘要買膠布俾南瓜妹,買唔到都唔知點算 ><

我用左1分鐘行藥房,就買左膠布就走人 (7日之旅,我只係行左1分鐘藥房,我諗我係唯一一個香港女人去行咁「長」時間)

返到酒店就快快同佢兩個沖涼,再同南瓜妹換膠布,見到南瓜妹既傷口,我肉都赤埋,都係我唔小心,先有咁既意外 ><

沒有留言:

張貼留言