2017年5月26日 星期五

南瓜仔@2017 Variety Show

前言:

係3月收到學校通告,問小朋友有沒有興趣個人表演或親子表演!?

親子表演就唔好啦 ><

南瓜仔已學琴1年多,而且從未試過參加任何個人表演,所以希望俾南瓜仔試下 .......

我地就問左鋼琴老師既意見後,就揀左2首歌! 

4月頭,就係單對單表演俾校長睇,估唔到又入到圍喎!?(其實當時仲未好熟,仲要睇住譜)

之後既日子好忙(去左旅行嘛),所以都係3-4日練習一次,係臨表演前兩星期就隔日練習,再去表練前一星期,就日日練習!


20/05/2017 (4Y8M1D + 3Y2M29D) 

最初,我諗住著埋班際表演服做個人表演,但原來表演服係泳衣,無理由著住泳衣彈琴架!?

再問班主任安排,原來有足夠時間俾南瓜仔換衫,咁就當然唔著表演服啦!

學校安排好好,安排左特別座俾表演者家長,等我地可以睇得清楚啲!

首先係單人表演,南瓜仔排第四個 ........

↑ 到南瓜仔表演,南瓜仔完全沒有怯場(個禮堂應該有300人以上),當佢表演完後,我忍唔住上前攬住佢,仲同佢講:「你表演得好好!」

唔好講笑,我真係覺得佢表演得好出色(雖然彈錯了兩個音),但他只是一個4歲多既小朋友,亦只係學了一年多,係一個陌生環境、自己一個人表演,己經係超額完成。

南瓜仔不是音樂天才,只係佢肯練習,這是他肯付出既成果,不得不令我感動........(做阿媽係咁!哈!哈!)

單人表演後,就係親子表演,再係班際表演。

班際表演己是第六次,所以已經無咁緊張,但都好期待!!

我好欣賞學校既安排,每年都有兩次係台上表演。


↑ 今次班際表演,又進步左,更投入(上次係 hea跳),表演係「The Little Mermaid - Under the Sea」,扮潛水員!

做父母,只見小朋友有進步就已好滿足,對嗎!??

最攪笑係南瓜妹:「我仲要睇哥哥表演!」(唔通哥哥成為佢偶像!?)

到最後就係全 K2 + K1(半級),一齊出演唱歌,咁就完左啦!!


表演完哂,問南瓜仔想食乜午餐,南瓜仔:「麥當奴!」

見佢表演得咁好,就奬勵下佢啦!!

3 則留言: