2017年5月8日 星期一

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 6

18/04/2017 (4Y6M30D + 3Y28D)

大人就 06:30 起床,小朋友就 07:00 起床 ......

hd 話 日本既disney land 同香港迪士尼差不多,所以佢揀左 disney sea!

估唔到早上好多人返工,我地要揀1小時火車,再轉另1架火車再搭1小時先到!

第一程無買「指定座」(即係自由座),大獲啦,無位坐 ><

南瓜兄妹係車上已瞓左,好彩有個日本人女人叫我坐係座位既arm度 (我絕對明白,無理由叫人讓座,1小時喎),搭左20分鐘,突然有個後生既日本人讓座俾我地,我真係萬分感謝他,我真的無力再抱住南瓜仔,我都好快咁多謝佢讓座俾我,原本hd叫我抱住南瓜仔一齊坐,但我話俾南瓜兄妹一齊座,咁我地四個就最舒服!(好彩南瓜兄妹都細粒,兩個坐一個位都叫ok)

過左呢程車,下程車就有位坐啦 ...........

呢日係最舒服既一日,因為得一個「景點」,而且我地仲租埋bb車俾佢兩個坐 (1000 yen 租),所以這天.........真。舒。服。


tokyo disney sea

入場券係香港買定 ($1430,兩大一小),因為怕去到要排隊.......但去到時,根本唔駛排隊買!哈!哈!

我地算好彩,是但唔係太多人,好多野都唔駛點排隊!YEAH ~~~~~

去左woody 拎 fastpass,嘩!我晨早九點幾拎,都拎到 16:55 ><

之後就出發去玩啦 ..........


↑ 玩左唔同既機動遊戲!

午餐:


↑ 佢地園內既食物都唔叫貴,食物味道又不錯!

食完午餐,係時候午睡,佢地瞓左 ........ 就係我行街既時候,雖然最後只得45分鐘,但我已足夠我去買手信!!

又去玩唔到機動遊戲!

南瓜仔要去玩過山車,但南瓜妹唔夠高,所以就陪佢玩轉轉杯,南瓜妹一路玩一路問:「我一陣再同哥哥玩!」,但阿女,你知唔知道你阿媽已經轉到想嘔呀!??

唔好講笑,玩完我真係要休息一下!

hd 見到我時:「點解你口唇白哂!?」(當然啦,轉到暈嘛)

再同小朋友再玩過 ..........


晚餐:


↑ 都係園內食!!

食完就睇埋煙花,但當時南瓜妹已有睡意,我就推佢去商場,等佢快點瞓 .........

由於食完煙花好多人一齊走,我就係搭了一程火車後,係附近超巿行下,再搭火車返酒店。

都係叫南瓜仔唔好瞓,不停咁同佢傾計,好不容易先返到酒店!!

不過就係咁,佢地返到酒店後又好快咁瞓著!


我又要執行李啦,其實我日日都執行李, hd問:「點解你日日都執!?」

其實點解唔駛呢!?又要分開大人細路既 dirty,我又拎定明天既衫,又要諗下點先可以放多啲野係行李度,執下執下都要30分鐘!

1 則留言: