2017年5月10日 星期三

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 7

19/04/2017 (4Y7M + 3Y29D)

最後一日,我地既旅程都係唔 hea!哈!哈!


↑ 今餐早餐可以坐定定咁食!!


皇居及二重橋

黎呢度,係落左車仲要行一大段路,雖然唔係夏天,但都幾曬 ........

↑ 南瓜仔已經行到全身都係汗 ><

都係無香港人,全部都係外國遊客,好明顯呢度唔係香港人會黎 ><


東京消防博物館

我深信無乜香港人會黎 =.=


↑ 黎係試下玩直升機,其實又乜好玩呢!?不過見到南瓜仔玩得開心,都叫值得!!

玩完就搭的士返酒店拎埋行李走人 .........



成田機場

要搭1小時火車,今次買左「指定座」,所以一定有位坐!!

兩隻小南瓜係火車上又瞓左啦!!

去到機場,我終於可以行街啦,雖然只得45分鐘,但好過無啦!!

價錢都無睇,因為點都要買手信,所以都唔理得咁多 ...........

而我都不忘買個手袋俾自己 (連藥房都無買野,買做袋可以令個人平衡啲)

估唔到去到機場係最燒錢!哈!哈!

係飛機上,南瓜仔全程都無瞓,係咁「煲卡通」,我都唔明,明明有人每天最多俾小朋友睇20分鐘卡通,為何係飛機上可以睇300分鐘呢!??

我就同南瓜妹玩一陣,食埋飛機餐,就係瞓 zzzzzzz

大約瞓左1小時多,我就醒左,我就睇左一陣卡通,南瓜妹又醒埋,不過南瓜妹唔係鐘意睇卡通,攪到我都唔知同佢玩乜好!?好不容易先到香港 ........


香港機場

係香港等行李真係好慢,等呀等呀 ........

再搭的士回家,南瓜仔終於瞓左,而南瓜妹又話肚痛!?但問佢係唔係 poo poo又話唔係!?

回到家已是22:00,南瓜仔應該好攰,因為叫醒左佢沖涼、刷牙後,佢就好快就瞓左!

南瓜妹仲好精神,攪左佢 30分鐘先 ko 佢 ><

唔好以為我可以休息,我仲要執行李、分手信 (好彩啲衫係工人姐姐洗),攪攪下已經零晨一點,第二日我仲要返工,我真係好攰呀!!

沒有留言:

張貼留言