2017年5月2日 星期二

親子遊世界@【2017 復活節】日本東京之旅 - day 4

16/04/2017 (4Y6M28D + 3Y26D)

我想無乜人好似 hd 咁編行程,hd 覺得旅行就要認識下當地文化,所以行程唔似一般「親子遊」!哈!哈!

早上,都係去左便利店買早餐食 .........


明治神宮

黎呢度少啲腳力都唔得(南瓜仔已好叻,自己行足全程),因為落左火車後要行一大段路先到(30分鐘以上),沿路無香港人,反而外國人都多!!

 ↑ 呢度環境真係好優美。

行左入去,都要行番出黎,又係30分鐘 ><

又搭火車去下一個目的地............


上野動物園

我終於見到日本既小朋友,呢幾日我都無見過!!

見到有BB車租,就問南瓜妹要不要坐!?南瓜妹當然話好啦 ........

南瓜仔聽到,都話要坐,我都估到,所以我一早就決定唔帶 BB車,佢兩個都係爭住坐!!

有 BB車 ,大人細路都都舒服好多!!(起碼我背包可以放係BB車上)


↑ 我唔會推介俾朋友,可能係我地唔好彩,啲動物大全部都無出黎,但唔知佢地想點!?=.=

南瓜仔:「點解隻馬騮唔開心,係唔係啲香蕉俾烏鴉搶走左!?」

我心諗,當然啦 ....... 無自由嘛,所以我真心唔太鐘意動物園,更唔鐘意馬戲團。

其實仲有另一邊既動物園,但我地無去........因為呢一邊都令我地失望!


上野東照宮


↑ 呢度係路過,咁就影下相啦!


上野公園

離開左東照宮,hd 就抱住南瓜妹,而南瓜妹好快就瞓左,南瓜仔好明顯有睡意..........

但我見hd走既方向唔係火車站!?咁佢去邊呢!?我明明見到火車站,但點解hd 問警察路呢!?不過我都估佢係有另一個目的地 ><

hd 行行行 (真係行左好耐),我就拖住南瓜仔係後面行,又要上幾十級樓梯,終於到啦 ........


↑ 嗱!我唔識佢,我都唔知係乜 ><

唔知大家明唔明白我既心情呢!?????

離開之後就去搭火車 ...........

南瓜兄妹又係火車上瞓!!我就抱住南瓜妹,hd 就抱住南瓜仔 ........ 好不容易先有位坐><


sanrio puroland

南瓜妹至愛既 hello kitty,不過入場費都幾貴,兩大兩小過一萬 YEN ><


↑ 終於可以休息下 (我講緊我),我地就食埋午餐,靚就好靚,南瓜仔仲揀左藍色咖喱添 ><,味道都不錯,價錢都不貴 .......

入面都好多人,個個都扮哂唔同既卡通人物,我本人就唔係好鐘意 ><


↑ 又玩下火車睇 sanrio 既公仔、睇表演、 入 hello kitty 館,仲見到「真 hello kitty」、買下手信,咁就好快就2小時,若係 sanrio fans 真係不能錯過!!

離開之後,hd 就要打電話去 book 睇相撲喎,佢就走左去商場打電話 (唔知點解我地手提打唔到!?),我就同南瓜兄妹扭蛋!!


pokemon center mega tokyo

睇完南瓜妹至愛,點少得南瓜仔呢!??

我係話反對去,但 hd 問南瓜仔去唔去,南瓜仔話要去,所以 hd 就決定黎,但黎呢度,真係可以用千辛萬苦來形容!!

兩個小朋友係火車度已瞓,我地仲要無坐位 ><

我地 19:31 落火車,由火車站去到目的地要行 8分鐘,但閉館係 20:00。

難題一:呢度老公未黎過,唔係火車站上蓋(就好似由灣仔港鐵站去合和中心) ,所以 hd 手拎電話睇地圖,另一路行一路要問人路。(怕行錯路)
難題二:南瓜兄妹都瞓左,我就要叫醒南瓜仔,因為我無法抱住南瓜妹行去目的地!

臨落火車時,我已叫醒南瓜仔,當然叫醒時有點不願意,但我同佢講:「你係唔係要去睇比卡超!?」南瓜仔就變得好精神,我就拖住南瓜仔急步行,期間南瓜仔有問:「仲有幾耐呀!?」

時間一分一秒咁過,已經係 19:42 ....... (其實我有擔心趕唔切)

終於到了目的地商場既樓下,目標在前,南瓜仔就好快好快咁行,見到啦!見到啦!


↑ 南瓜仔無比既高興,此時,抱住南瓜妹都醒左 (其實 hd 最辛苦,仲要抱住南瓜妹行,又要問路,有拎住個電話睇地圖)

睇到南瓜仔咁開心,咁辛苦黎都好值得!!

咁辛苦先黎到,點到買一大袋野啦,唔買都對唔住自己,係唔係!?

 P.S:要放棄其實係好容易,就係因為 hd 既堅持,仲有南瓜仔既努力 (佢唔肯行係去唔到),最後終於黎到,南瓜仔去到既開心樣,永遠留我在心中 ......... 


晚飯


↑ 都係是但搵一個餐廳,其實我真係好累好餓,食物質素都不錯呀!!

食完之後,又經過超巿,又買下士多啤梨俾小朋友食!


回程時,千叮萬囑叫佢地唔係火車瞓,因為前幾日都係火車瞓左,返到酒店都好精神 .........

結果,今次沖完涼無耐,就好快瞓著,我又可以早點休息!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言