2013年12月31日 星期二

南瓜仔@BB BLOG友聚會(二)

29/12/2013 (15M10D)

首先要多謝豬脾媽,安排場地、食物、交換禮物、遊戲,安排活動真係唔容易既事,仲要係安排一大班小BB,勁呀!
 
上次聚會係 30/06/2013 ( BB BLOG友聚會 ),當時南瓜仔、燒腩仔、龍BB仲係爬,事隔6個月,大家已經識行識走,仲食緊大人食物,唔知下次見面時,可能大家已經識得同對方講野呢!?

今次出席既BB(排名不分先後):
南瓜仔、燒腩仔、龍BB、豬脾、波哥、晉晉、BBB、小寶、肚B、小檬、朗朗
新加入:一仔、一一、蕎B、巨龍、妹豬


↑ 上次南瓜仔仲係一舊飯,可以抱住佢同各BB影相(集郵),但今時今日要佢坐定定、企定定已經好難,唯有再等佢大少少啦!!

↑ 同肚B真係有緣,本來我地係一大班BB交換禮物,但估唔到我地互相抽到對方禮物,我諗 ..... 肚B註定係南瓜仔!哈!哈!

南瓜仔:「肚B,我錫左蕎B一啖,我諗住做"韋小寶",不過你放心,你一定係最大!」

 ↑ 傳波波遊戲,雖然輸左 .....

南瓜仔:「燒腩仔,上次爬得慢過你,今次我要行快過你!哈!」
燒腩仔:「啋你都傻,傻仔!」

南瓜仔玩到個半小時 (16:00) 已經無乜電,已經要我抱抱,但又唔肯瞓 ...... 又要玩多一陣,HD 話見佢仲想玩咪俾佢玩,去到四點半,南瓜仔應該係好累,都係快快帶佢回家 (因為6299 黎我家打邊爐,HD又未買餸),出到會所唔夠3分鐘,佢對眼已經合上,一返到屋企放係床上唔駛10秒已經瞓到死豬咁!(由會所到我屋企唔駛5分鐘)

之前好多媽媽都話南瓜子係乖BB,但南瓜仔越來越唔聽話,佢見人地同佢一齊拎波波,南瓜仔自己拎唔到,佢就打左幾個BB既頭,之前我未見過佢咁,點解今日會咁呢!?佢唔通係一個自私既BB!?越大越惡!?點教佢好呢!?
 

8 則留言:

  1. 可能南瓜仔攰到無電有D忟先會出手,而且佢都未識打人係唔啱,所以唔使太擔心,慢慢教佢就會明

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁細就識打人,再大就更難教

      刪除
  2. 我見南瓜仔好乖wor.....
    我小寶o個d 真係經典~ 又搶人玩具, 又發爛~ 唉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔咪又係搶人既波波……大家一齊加油

      刪除
  3. 噢...南瓜仔跳皮,下次唔好啦!
    慢慢教,最緊要令佢明白打人唔o岩就ok,相信南瓜仔不是有心的!

    回覆刪除
  4. 我又睇吾到南瓜仔壞壞。不過講真 邊個小孩吾壞^^

    回覆刪除
  5. 肚B同南瓜仔真係有緣,緣份天注定呀
    肚B:南瓜仔你曳曳啦,不過見你主動備案同留番個大婆位置畀我,咁就算你啦 XD

    回覆刪除