2014年11月21日 星期五

南瓜仔@26個月

19/11/2014 (26M)

有天,同隔壁太太傾計 .....

她:「佢由K2開始唔俾佢抱,話太核突!」
我:「嘩!咁叻仔呀!唔駛媽媽抱!弟弟(南瓜仔)仲要我抱呀!」(對住小朋友講)
她:「但我有時想抱下佢,佢都唔俾呢 .......」
她繼續:「當佢3歲時真係抱到手到痛埋,仲想佢快快唔駛我抱添!」

聽完呢番說話,我就覺得可以抱住小朋友時間真的不多,可以的話,抱多一點,愛多一點!!(自我安慰中,因日日早上都要抱南瓜仔返學!><)
 

除左煩之外,我無野可以形容,真係唔想理佢!!

大/小便
戒片:
- 洗白白前會去 VEE VEE
- 臨瞓前會去VEE VEE

其餘時間就等佢自己講,佢講就會同佢去,亦會間唔中問佢去唔去VEE VEE。

成功2次出街去VEE VEE (我無諗過南瓜仔出街會講去VEE VEE)

冬天將來臨,明年4月才正式戒片啦!!


夜上就10點左右就會瞓著!

每晚臨瞓前,佢要自己熄燈,之後就上床,幫我除眼鏡,再放係枱上,佢先安心去瞓!

發展
1) 說話:
 表達能力越來越好,但有時真的不明白,明明無教過佢,佢又會識講 ......

南瓜仔:「我要食乳酪餅!」
我:「你要幾多粒!?」
南瓜仔:「我要好多好多好多乳酪餅!」 (以前只會答「FOUR」,邊到學「好多好多好多」呢!?)

係屋企,無端端拎電話打 .....
南瓜仔:「我要打俾爸爸!」
按電話制 (當然打唔出啦)
南瓜仔:「爸爸,買蘋果汁俾我飲!」
之後就收線!

我:「爸爸係邊呀!?」
南瓜仔:「爸爸返工」
我:「點解爸爸要返工呀!?」
南瓜仔:「要買藍莓俾我食!」 (笑死了!)

工人姐姐叫南瓜仔午睡.....
南瓜仔:「姐姐,Don't worry,  XX (his name) go to sleep!」(我都唔知佢係邊度學!?)

最攪笑係佢自己作歌,用 "the wheels on the bus" 既曲 ...... (笑死我!!)

最常講:「我唔識 XXX」,咩都話唔識,我就話:「你試下啦,你做到架!」
有時要我協助先做到,有時自己做到,係佢唔想去試囉!!

識得講英文完整句子,例如:「I want XXXXX」,「I don't want 」,「 Can you help me? 」

2) 識得漱口刷牙 (20多個月試過唔得,就一直無試過),係有次南瓜仔係學校跌到,口唇流血,老師話幫佢用水洗傷口,再叫佢吐番d水出來,我先知道原來南瓜仔已識得吐番水出來,之前我仲日日俾佢連牙膏吞落肚添!><

3) 可自行除開胸褸 (我無諗過佢識除,係佢勁唔想著褸,自己除出來) 

4) 咩都要話事,有要自己揀著乜衫、揀著乜鞋,出街我都會俾佢自己揀,其實係好事定壞事!?俾唔俾佢自己決定呢!?

5) 食藥勁抗拒,用手按住個口,仲不停講:「我唔要食藥、我唔要食藥!」,軟功都係唔成功,最後要強行餵佢,你地有無辦法!?

返學
老師評語:
- 有同老師講野
- 有同同學仔玩/傾計 (唔知佢地傾乜呢!?),識得講10多個同學仔名!
- 早上回到校,會自動自覺放書包、拎水樽/食物盒/毛巾,然後坐定定等上堂
- 外藉老師話南瓜仔好可愛,隔離班既老師好想帶南瓜仔去佢地既課室 (是否誇張左d呢!?)
- 識得唱好多歌啦,係學校教佢,因為我地都無唱過俾佢聽!(成日要估歌仔)

其他:
- 加入左同班同學既whatapps群組,太好啦,可以知道學校近況 (因為我無學校接放學,好多小道消息都唔知!)
- 返學校巴姨姨講,南瓜仔係校巴唱歌
- 放學校巴姨姨講,南瓜仔已知邊個坐位係佢,佢會講:「我要坐呢度!」
- 日日都係要抱佢返學,因為日日時間太趕,等佢行得黎校巴可能走左,再凍D都唔會點算。 而放學,我就要送完佢返屋企再返工,又係好趕,又會抱住佢囉....... (所以攪到佢越來越懶,唔肯行 >< )

其他
- 24磅
- 16隻牙(其實無睇有無生最後4隻牙!)

1 則留言:

  1. 南瓜仔識好多野呀,我諗返學後d 小朋友叻左好多。 係真架,而家有得抱好抱,遲d 想抱都唔比抱呀!

    回覆刪除